fredag 3. oktober 2008

En liten ikeatur....

Det går fremover med minstemann her, det er far som er hjemme med han. Det er min tur å være hjemme neste uke.. og da må vi vel finne på noe slik at 2 åringen her ikke kjeder vette av seg... vi er litt "heldige" da bestekompisen tok mandlene sine på torsdag... så vi får håpe Frk Fischer og minsten hennes vil leke litt til uka!!


Slike potter hadde jeg på oliventreet før ikeaturen i går.... hvite.. men som nevnt tidligere her folkens så skal jeg prøve på litt mer jordfarger her og ikke bare hvitt....


Disse pottene er finere i virkligheten enn på bilde... de var nyhet på ikea!


Bildene ble ikke noe bra, tror det var lyset... skal prøve meg litt mer neste gang!

Jeg satt meg osgå ned i en jennylund og en ektorp lenestol.... og jeg må si det var stooooor sitte/kos komfort i de to stolene.... Ektorpen slo best ann hos meg, så det blir nok to slike på ønskelisten!!!

Helgen blir stille og rolig på oss.. bare kos og slappe av mest mulig for minsten.. ingen shopping og diverse...*LOL*

tusen takk for alle koslige kommentarer folkens, setter utrolig stor pris på de....
Ha en fin helg.. klemz

14 kommentarer:

Vestlykkja's kosekrok sa...

oliventre hørtes morsomt ut ;D
...vanskelig å holde i live eller??? dreper d meste av planter jeg,,,dårlig der gitt... ha en god helg da, vi reiser på badeland i sarpsborg i morgen og blir der til søndag.. må huske å spørre meg dersom dere skal på tur en gang da for hender jeg kan fikse litt billige rom... klemm ;D

Vestlykkja's kosekrok sa...

..og pottene var fine de...

... 4 på toppen sa...

Kjempefine potter og takk for melding på bloggen vår.

Jeg tar gjerne et par oppskrifter på kaker uten egg jeg altså.

Klem

Huset på toppen sa...

Som regel så finner vi alltid noe vi vil ha på IKEA.....Og pottene var veldig fine til oliventreet .

Ønsker deg en fin helg!!

familiens Johnsens hverdag sa...

De pottene ble jammen fine:)

Men en helg uten shopping. Det vet jeg ikke om du klarer;) Kanskje litt nettshopping da;) he he...

Ha en flott helg, og håper at alt går bra med minstemann:)

Mange klemmer fra meg til deg:) Stå på, vet at du kan få til det du vil.

LiNda:) sa...

kjempe fine potter!
elsker ikea<3
ha en fin fredagskveld:D

Heidi sa...

Nesten "farlig" å dra på Ikea.. En finner noe å ta med hjem uansett om en bare tar turen for å titte.... Kjempefine potter :)

Ha en koselig helg !!

:-)

Torilpia sa...

Fine blomsterkrukker .. :o)

Skal på IKEA til uka jeg også .. men ikke for å kjøpe krukker denne gangen da .. :o)

Ha ei fortsatt fin helg - klem!!

prinsessa sa...

Er innom for å ønske deg ei fin helg og en super lørdag. Masse klemmer fra Elin:O)

minishabby sa...

God morgen!
Hva skulle vi gjort uten Ikea? Finner alltid noe der man trenger. Kjempefine potter til et stilig oliventre. Er de vanskelige å holde?
Tror jeg må en tur til Ikea neste uke jeg.
Håper minstemann blir bra snart.
Ha en flott helg videre!

Drømmen om en eplehage sa...

Det er på vei inn litt mere brunt for vinteren her også. Prøve å balansere litt, men jeg finner selvsagt aldri det jeg har sett for meg...

Jeg elsker Ektorp stolene våre. Så god å sitte, ligge og krølle seg sammen i. Sto i bruksanvisningen at de var konstruert for å tåle at armlenene ble benyttet til å sitte på også. Da bør de tåle en trøkk eller to!

Ha ei fin fin helg og kos dere!
Klem

Lena sa...

Synes det ser ut til at potten ligner noen kopper i fargen, jeg... Hehe! Syns faktisk det ble bedre med de nye pottene, ja!
Lurer på om ikke jeg må en liiiiten tur på Ikea snart??? Plastikk er fint, vettu - da kan man betale når man blir holden og RIK!!! hehe...

kaja holm andersen sa...

jeg ble vist inn på denne siden av min søster i dag. har sittet og kost meg litt med div knask du har lagt inn her. jeg synes de nye pottene dine til oliventrerene var veldig fin, liker den fargen

Fru Fjeldhammer sa...

Tusen takk, kaja! Jeg liker den fargen innmari godt selv... vurderer å male ting og stæsj i den fargen...
klem