onsdag 29. oktober 2008

Det er snart "lul"....

Sier minstemann her i huset, som ikke klarer å si jul...


Jeg har handlet av denne damen... To kurver fra house doctor... Tusen takk for servicen og det ekstra stæsjet!!


Så har jeg fått opp de små nr skiltene.. som jeg har kjøpt her...



De gjorde seg på skuffene, nå blir nok skapet stående lenge... folkens!!!




Panduro tingene har ankommet, så nå har jeg nok å gjøre her til jul....


Dette er to bali lysestaker fra perfect home som har stått litt i kjellern... de har jeg nå kastet litt maling over.... gled dere til resultatet!!
Vinterdekkene kom ikke på i dag, mannen måtte ta bussen i dag... og i morgen og helt til han har kjøpt nye dekk!! *LOL*
Nå er det fotball, så jeg må gi fra meg pc...
klem klem














16 kommentarer:

Fryd for øyet sa...

så fint det ble med de skiltene! smart! :) Kjempekoselig blogg du har- vi er innom både titt og ofte selvom vi ikke alltid kommenterer:)
Ha en fin kveld videre!

Tulip sa...

Så fin den kjøpmannsdisken har blitt. Og veldig dekorativt med nr.skiltene på skuffene!

Ha en fin dag!

Vestlykkja's kosekrok sa...

så fiiint... ;-)

Guttemamma sa...

Fiiine ting!! Her er piggdekkene på..!

Torilpia sa...

Så spennende med så mye nytt .. skapet ditt ble så fint :o)

Ser du har litt av en samling med lysestaker .. og klart du trenger flere .. hehe

Skilt på skuffene var litt morsomt - og veldig fint :o)

Ha en fortsatt fin onsdagskveld - klem fra meg!

PS .. ser du har lagt ut mange innlegg siden jeg var innom sist .. tror den varslingslista mi fusker litt jeg. Må vel sjekke bloggene selv om de ikke er flytta "opp" på lista mi tror jeg .. :o)

Lykkelita sa...

Er så misunnelig på det skapet ditt. De skiltene gav jo absolutt "det lille ekstra".
Ha en fin kveld:)

Sissy's Hus sa...

Hihi.. Kjempe fint skap! :)
Jeg venter på min kjære skal komme hjem så vi kan male ferdig loppis-møblene våre! :)

Jul jul jul!!! Jippi.. masse gøy å se frem til!

Klem

Hege sa...

Heeei!!
Så flott skapet ditt ble :) Nr.skiltene gjorde susen. Knall tøft!!
Evigheter siden eg har vært innom en blogg no. Vært så mykje styr på jobb, og travelt privat. Og så fikk eg plutselig så masse TVkanaler *ler*
Men nye vinterdekk er kjøpt inn og komt på. Så no venter eg bare på julen. Gleder meg til å pynte i mitt nye hus :)

Og tusen takk for bursdagshilsenen for leeenge siden ;)

Klem

dilla sa...

Jeg gleder meg til å se resultatet av de lysestakene, også må jeg si jeg gleder meg til å se resultatet av alt det fine papiret du har kjøpt!!!!

Skapet ble forresten superfint:)

LoneK sa...

Hei du, ja det er noe med den første snøen.
kjøpmannsdisken din ble kjempeflott!

Ha en flott fortsatt flott uke!

PS det er lenge til jul! :)

Frk Fischer sa...

Det ble flott alså....du har øye for sånt...vel du prøver jo iherdig å trene mitt...til mammen store frustrasjon...sa her om dagen: alt er hvitt...blir gal snart jeg...og jeg sa tørt...har jo grå sofa da...ha ah hans skulle bare vist om alle planene min...haha!!! da gleder jeg meg til å se " lyse stakenen" akkurat som du trenger fler...

Gamlå sa...

Lul..det husker jeg min yngste også sa om jul:).
Skapet ditt er blitt så fint. Du har gjort en kjempe jobb! Knottene og skiltene gjorde seg på skapet.

hilsen Gamlå

Villa Luftslottet sa...

Jippi, jeg har undret meg over hvor jeg kan få tak i slike skilt:)
Det ble veldig fint med skilt på skuffene på sjenken!
He he, jeg har også sånne gulv-lysestaker fra perfect home, syns de er kjempefine, men gleder meg til å se resultatet med maling på:) Spennende!
Måtte levere inn bilen igår jeg, for herren har reist ut på jobb igjen (plattform) og jeg fikk søtten meg ikke opp boltene på dekka....så da tenkte jeg at jeg skulle peile litt olje og så kjøre ned på service. Hastverk er lastverk heter det visst, og det skal jeg ha i mente til en annen gang....nå klarte jeg nemlig å fylle olje på vanntanken! Så nå sitter jeg bare og venter og håper at bilen er fiks og ferdig idag:)
Hva for noe spennnde skal du lage med papiret? Fine farger:)

... 4 på toppen sa...

Kjempefint skap du fikk da. Flinka!

God helg og ship o'hoi fra meg.

Rosa sa...

Den hylla vart knallfin! Ei heilt anna hylla med kvitmaling, og når detaljar som knottar og skilt òg kjem på plass vart det prikken over i'en.

Eg kjøpte ein sånn mini-stack frå panduro igår, og håpar å få brukt den i helga.

God helg til deg og dine!

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Så fint det blev med skyltarna!!

Önskar dig en toppen fredag ;)

Klemmer