søndag 19. oktober 2008

Fangsten!

Lørdagen var en stressig dag... begynte med loppis, hele tre stykker... men fant ingenting..sukk!! Men så fikk jeg med meg dette:
fra Himmelrommet på skjetten senteret, utrolig søt og sjarmerende butikk!! Så folkens jeg kom heldigvis ikke tomhendt hjem.. *S*
Så ble det hentinga av pakker på posten, barna skulle ha litt vinterklær og en leke kjøpt for egne penger... så videre hjem for å stæsjes opp for en tur på "byn" med jentene... en riktig koslig kveld ble det.. jeg la meg kl 2 i natt men var den første som stod opp her i huset!!
Julepynten fra jotex venter jeg litt med å vise dere slik at jeg har noe å blogge om før jul.. *S*
Noen som har noen gardin forslag til meg som matcher den nye puten min..? Vil ikke ha de som er i samme serie som puten, for 999kr lengden har jeg ikke råd til akkurat nå..*S* Blir noen lengder serru...
Ha en fin søndag.. her skal arma brettes opp...
Sola skinner... oh yeah!!


17 kommentarer:

tinemor sa...

Nydelige ting du har kjøpt!

Anette sa...

Flotte ting du endte opp med iallefall! Lysestaken er lik som de røde jeg kjøpte på Annasrom. Ikke lik da, mine er jo røde da...:-)På tv-stua vår har jeg grove lingardiner kjøpt på Ikea for noen år siden! Vet jo ikke om de finnes ennå, men linstoff får en jo iallefall kjøpt??

Anja Holt sa...

Himmelrommet på Skjetten, det er jo like ved? Hipp hurra, nå ble jeg glad (og sikkert snart blakk).

Torilpia sa...

Spennende ting :o)

Hvor er egentlig Skjetten? Er det langt fra Oslo - i Oslo???

Skal til Oslo om en drøy måned - hvis det ikke er så langt til Himmelrommet er det kanskje en butikk jeg bør besøke?? :o)

Ha en flott søndag - klem fra meg!

minishabby sa...

God kveld!
Kjempefine ting du har kjøpt deg. Jeg har tent mange ganger på å dra til Himmelrommet. Er jo ikke så sltfor langt dit. Men ikke kommet så langt. Ser at jeg bør ta meg en tur før jeg får abstinenser;)
Ha en koselig kveld videre...

Nr. 5 sa...

Så flotte ting du har funnet deg. Like sørlig godt det hjertet, kanskje jeg må prøve å sy meg noen sånne til jul :)

Ha en fin søndagskveld

Hespe sa...

Så, det ble ingenting fra loppisen altså. Men, iallfall veldig fine ting du har kjøpt hos Himmelrommet.

Kos deg videre i kvelden!

Klem fra meg:o)

Livet er heeerlig sa...

Utrolig flotte ting du fikk kjøpt deg, synd det ikke ble noe loppis funn :)
Ha en strålende flott kveld
*Siv*

Forglemmegei sa...

Hei en god loppis dag er desverre ikke noe vane, men litt greit for da ville noe av sjarmen blitt borte. Men når de kommer er de enestående artig, elsker loppis.
Foreslår å bestille grov lin natur fra stoff og stil, om du ikke er noen reser på maskinen syr de dem for deg til en billig penge. stoffet er helt nydelig, har selv gardiner fra ikea men de finnes ikke i natur lengre.
Takker forresten så mye for besøket, så utrolig spennede og inspirerende å møte nye blogger
klem camilla

Sissy's Hus sa...

Hihi.. Var du på Stav i går? Det var jeg.. Bor på Skjetten om dagen.. Så jeg gikk en tur bort! Helt sykt mye folk der..
Himmelrommet har jeg vært masse på, hihi.. kjøpt inn noe til Jul der selv! :)

Den kommoden gleder jeg meg til er helt ferdig! :) Snuppa skal få god bruk for den!

Klem C

Drømmen om en eplehage sa...

Hvis det er linfargede du er på jakt etter så får du linstoff til 49,95 pr meter hos Stoff og Stil!
Jeg har helt hvite gardiner fra Jotex til 149,-for paret, men jeg har jo ikke helt hvite vegger da... Hum! Pønske litt ;o)

Jeg gleder meg noe sinnsykt utinatt til jul! Og ikke minst advent... Blir nesten litt småstressa og over yr ved tanken! Fnis!

Nå er det natta.
Ha ei fin uke da du!
Klem

Villa Luftslottet sa...

Hei på deg:)
Så bra du såg den selv, jeg er visst ikke helt med for tiden, nåja, da er det fint med handlekraftige damer, som ordner opp selv;)
Kjempefine ting, likte spesielt godt nummerskiltene!!
For første gang skal jeg skrive ønskeliste til jul, over alt jeg ikke har råd til selv for tiden...hehe;)
Får håpe "julenissen" er snill i år også da;)
Klem, Nina

. sa...

Ja, det er vel ikke alltid en finner lopper med seg hjem, men du fant masse annet fint som du viser her!!

ha en fin uke

Minime sa...

Den butikken skal jeg også stikke innom. Alltid gøy å prøve ut nye butikker.

Ha en fin uke.

Ann-Helen... sa...

Hei
Du må sende meg din adresse dersom du fortsatt vil være med på julegave-ringen.

På forhånd takk!

Evami sa...

Så mye lekkert det var der da:)De skiltene var bare så flotte! Og så er det så gøy å begynne å shoppe til jul:) Det er så mye lekkert ute og går:) Man kan jo bli blakk av mindre;tihi:)

Ha en flott ettermiddag:) Klem Eva

LoneK sa...

Så mye flott du har kjøpt deg.
Ha en fortsatt flott kveld!