onsdag 8. oktober 2008

Alfabetisk biografi!

Jeg har fått en utfordring fra Frk Englefjes...
Her har dere meg fra A-Å....

Anelse trøtt, det er meg i dag!

Brente kaker det er jeg ekspert på...

Caro het hunden min, det var en forkortelse for Caramba.. han var en Labrador retriver.

Drama hadde jeg som fordypning på lærerhøyskolen.

Elisabeth er mitt mellomnavn...

Faen er et ord jeg dessverre bruker ofte..

Gråter når jeg blir sint..

Humør har jeg masse av...

Ivrig scrapper og kortlager er jeg..

Jobber i barnehage..

Kenneth heter mannen min..

L er bokstaven i fornavnet mitt.

Mamma til to barn er jeg..

Nidar julemarsipan er en favoritt..

Ofte ligger jeg oppe om natten og grubler..

Prater ofte mye svada..

Q-melk liker jeg best..

Rosiner er det værste jeg vet..

Sjokolade er favoritt "mat" nr 1...

Trening er ikke favoritt...

Ungene betyr mye for meg...

Våkner ofte tidlig om morningen uansett helg eller ukedag..

Wc har vi også i dette hjemmet..

X er en bokstav jeg ønsker meg

Yvonne hetter ei venninne av meg..

Z er i pizza som jeg liker godt..

Ærlig rett fra hjerte, det er meg!!

Ønsker meg masse til jul..

Ånden er ikke over meg i dag....

Sender denne videre til Hvitlinje....

4 kommentarer:

sandra sa...

stilig:) flink å komme på alt det;)

*Hege*-mine små skatter sa...

Der fikk du brukt hele A-Å:) Så stilig den var!!

Ønsker deg en herlig ettermiddag:)

moa sa...

Morsomt!
flink som fant på alt det :0)

Lena sa...

Haha - du er bare sååå morson!!! *ler*
Skal kaste meg over utfordringen når en av de nærmeste dagene blir for kjiip...