søndag 28. september 2008

Valgets kval!!

Heisann godtfolk!!

I dag har vi vært ute og klippet plenen, kostet litt... og selvsagt rydda! Vi har vært sammen med et vennepar av oss og barna deres, vi har gått tur og spist god middag sammen!

Nå skal mannen på kino og jeg skal spise sjokolade og pyssle litt rundt..*S*

Jeg ønsker meg to lenestoler til lillestua og har kommet frem til disse to fra ikea....



Ektorp er det vel begge to.....



Noen som har noen anbefalninger på hvem av de jeg bør velge?? Hvem er best å sitte i tror dere? Tar gjerne imot råd og forslag!!

Ha en flott søndag...

11 kommentarer:

Hvit Stil sa...

Hei hei

Jeg har "sterke" meninger om disse to stolene. Jeg hadde den øverste før. Den likte jeg ikke. Tar veldig stor plass og er ikke så god å sitte i som Jennylund stolen under. Jenylund kjøpte jeg som ammestol til soverommet, nå har den flyttet opp i stua. Det er blitt min favoritt i stua. Herlig stol. Jeg har brodert på trekket, i ryggen på Jennylunden. Celine står det!

God søndag. Klem

anneskreative sa...

Jeg ville valgt den nederste,,,,,
Uten tvil,,,er så mye mer staselig,,,,
Lykke til med velget,,,det er jo ditt
Anne

Solveig sa...

Jeg synes begge to er fine,men liker nokk den nederste. Også fordi ryggen på den er høyere! Lykke til med valget:)

Ingrid sa...

Jeg har den nederste... sitter i den akkurat nå. Det er favorittplassen min i stua.. den har akkurat passe høyt rygg, slik at man kan hvile hodet der. Og den tar mindre plass enn den første.

Blått er flott sa...

god kveld

Synes det øverste er mer kosestol... Deilig å trekke bena oppi og kose seg med en kopp te. Den tar jo også som nevnt over her ganske mye mer plass. Mens jennylund stolen er sånn som tante Olga sitter godt i når hun kommer i juleselskap.


Jeg synes altså det kommer litt an på hva du tenker å bruke den som :) Ikke lett valg, begger er fine :)

Så forresten at du hadde vært på SallyAnn og kjøpt bokstav, så da vi var på Majorstua på fredag måtte jeg innom - billig og fine!
Så da takker jeg for tipset og ønsker deg en fin uke!!

Sissy's Hus sa...

Personlig synes jeg Jennylund! :) Had den selv plassert midt i stua! Mamma har den andre, men den synes jeg er litt for stor...

krinkelkroken sa...

Jeg har jennylund, den liker jeg godt fasongen på, men synes den tåler lite, ungene her klarte å knekke et av bena på den....

Lykkelita sa...

Jennylund-stolen er min favoritt. Ønsker meg to av den Må vel legge inn en bestilling på Ikea etterhvert, skulle ønske jeg bodde nærmere et utsalg... ellers var serviset ditt nydelig.
Godt forslag fra naboen... Hi hi:)

LiNda:) sa...

jeg syns den nederste er penest :)

Støv på hjernen. sa...

Heisann rypa.
Jeg den praktiske ville valgt den nederste, den ser jeg holder seg penere på fasongen over en mye lengre perioden enn den øverste... og stilen er mer tidløs og klassisk oxo...

Kjeruben sa...

Samma kvalar som meg ser eg :-D
Eg har ei veninne som har Jennylund... den er liten og nett... men for dei med litt lengde på beina blir den veldig liten! Det er ikkje mulig å krølle seg saman og kose i den. Den andre ta større plass, men er til gjengjeld deilig å krype opp i :-D

Som nemt før her kjem det altså litt an på kva du skal bruke den til.
Personlig skal eg krølle meg opp i min, og treng dermed ein større stol og går for Ektorp :o)

Fra før har eg Ekeskog, som er enno større, men den er gått ut av produksjon desverre! :-( Skulle gjerna hatt nye trekk.

Lykke til med valget!