søndag 14. september 2008

Tur!

Jeg klarte ikke å vente, det ble den blå Bergans jakka på minstemann... Dette bilde er fra i dag, han skulle vise gensern sin til kameraten sin!!



Vi pakket sekken i dag og dro på tur i skogen, inn til et vann.... vi hadde med oss disse kanelbollene og kakao.... koslig var det... lillebrors bestekompis og mamman og pappan hans var også med!



Etter turen dro vi hjem til venneparet vårt og spiste sen middag, veldig sunt mcDonald og kebab.. *S*

I morgen er det jobb igjen...
Ha en fin søndag allemann!!

14 kommentarer:

Husmora sa...

Deilig med tur, de bollene skulle jeg gjerne smakt på. :O)
Jakka var kul altså. Var den dyr?
Hvor kjøpte du? Jeg har ikke funnet den på min leting i sportsbutikkene.
Ha en fin ukestart i morgen.
Klem.

*Hege* sa...

Såfin han var i jakka:)
Så koselige former du bakte kanelboller i;)

Ønsker deg ei finfin uke!

Lynetmor sa...

Så fin jakka var. Og bollene ser jo så gode ut. Ønsker deg en fin uke :-)

Bak en Sky sa...

Det var den jakka jeg gikk for!!!juhu!!GODT VALG!!hehe...
De kanelbollene så utrolig gode ut!

Livet er heeerlig sa...

Det er godt å høre at det er flere som tar noen enkle middagsløsninger :)
Flott jakke på skjønn liten gutt
*Siv*

Line sa...

Flott jakke:)
Dei kanelbollane dine såg digg ut, og så flotte former du hadde dei i..
Det er no litt deilig med enkle middagsløysingar innimellom, og ungane hadde vel heilt sikkert ikkje noko i mot det;9)
Ynskjer deg ein super mandag!!

Frk Fischer sa...

Tuuusen takk for boller og kakao...smakte !!! Og for en fin tur og kveld...lille mann er nok litt forelska i deg altså..ha ah sto i vinduet når dere dro å tuta.... ha ah!!! ha en fin uke!!!

Drømmen om en eplehage sa...

Kjempefin jakke!

Så koselig med skogstur og boller til niste da. Best å nye de mulighetene nå før høstreg og vind setter en stopper for slikt for noen måneder. Her regner det hvrtfall stort sett non stopp på høsten, slik føles det... Usj, gruer meg til å bli våt på bena, det verste jeg vet!

Bildet ditt ble flott. Fy fader så sin håndskrift du har. Jeg måtte gitt skylda til ungene om jeg hadde prøvd meg på noe slikt. Hi, hi!

Ha ei knall uke!
klem:)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Ummm vilka deilige boller ;)

Låter koseligt med tur, kakao & boller & så middag med vänner!

Hoppas du får en fin vecka ;)

Klemmer

minishabby sa...

Hei hei!
Høres ut som om dere hadde en kjempekoselig tur, og bollene så kjempegode ut.
Mackern og kebab er lov en gang i blant. Så er det jo syndig godt også da:)
Ha en flott dag videre.
Elin!

charm design sa...

For en herlig liten gutt i ny jakke.....ligger en overaskelse til deg på bloggen min.Takk for en kjempe inspirerende blogg og mange hyggelige komentarer fra deg.

Oslojente i Bergen sa...

de kanelbollene så deilige ut...
utlandet er nok riktig ja...her kommer et hint til, det begynner på B:)

Det hvite hjerte sa...

Hei :)

Takk for hyggelig kommentar på Bloggen min :)

Jakka var kjempefin, min Sofie har samme i fjorårets farge rosa og brun, vi har hatt sånn glede av den jakken, brukt den utrolig masse!!

Jeg fikk meg sånn softshell jakke fra Bergans i sommer selv også, den er hvit og rosa (bombe) veldig fornøyd!!

Så hyggelig utflukt og middag med venner, hørtes veldig koselig ut!

Klem :)

Karia sa...

Koseli blogg du har :D

Kor du har kjøpt di søte muffinsforman/kanelbolleforman ;) Æ bi så gla a prekka ;)