søndag 7. september 2008

Noen bilder fra heimen!

Ja, med mangel for noe å blogge om så legger jeg ved noen bilder av heimen her tatt i går etter endt rydding!! *S*


Her sitter vi å ser tv...


Lysestake som henger i lillestua, har en til...


Her er endel i spisestua, denne furukommoden skal ut når jeg finner noe jeg synes passer bedre... lite med loppis rundt her og på finn.no er utvalget dårlig om dagen.....


Nye fatet som står på spisestuebordet, har skiftet ut litt lys.... og lagt på litt stener!


Her er kommoden i entreèn, her har vi hver vår skuff med "vinterstæsj" som luer, ulltøy, votter osv....

I går gikk dagen til å rydde, vaske, støvsuge, handle mat... finne dåpsgave til sønnen til ei på jobben....

i dag har jeg fortsatt med ryddingen.. jo mer jeg rydder jo mer rot finner jeg...*LOL* Storesøster er på hytta med mine foreldre og koser seg sikkert glugg ihjel..og ja mamma neste gang må dere nesten ta med minsten for han griner og vil på hytta han og!!! (Jeg vet du leser bloggen...)

Herrfjeldhammer og minsten er ute og går seg en tur.. det er vel rett opp i gata er til lillegutts kamerat, det er det minsten kaller tur... imens så tror jeg nå at jeg skal gå ned i kjellern og scrappe et dåpskort!!

ha en grå og fin søndag allesammen!!

3 kommentarer:

Villa Luftslottet sa...

Hei på deg:)
For nen delikate bilder da, og takk for ideen med steinene i tabået...he he, en anelse finere enn mine gråsteiner;) Men det er nå engang slik her hos oss, at ungene tror at mor er såååå glad i steiner, at de plukket til med hver gang de finner noen de syns er fine, og jeg blir jo like glad hver gang da, så det er kanskje ikke så rart at de fortsetter..he he:D
Ha en koselig søndag:)

Fjordheim sa...

Fint heime hos deg.
Godt når en har fått ryddet og ordnet litt
Ommøblerte litt i tv stua på fredagen, men den er ikke brukbar for bloggen enda. Først må jeg få malt litt. Er så lei den grønne fargen fra nittitallet. Men stua er stor og det er litt av et arbeid å ta ned alt å male. Så jeg gruer meg. Men det kommer en dag. Plutselig er jeg midt oppi det.
Godt å kose seg med litt hobby innimellom. Kan tenke meg kortet ble fint. Har tenkt å bruke neste uke til å sy og male. Har ingen vakter før fredag kveld igjen. Så vidt jeg vet så langt. Så da får jeg god til til sying og maling. Må kjøpe litt mer maling tror jeg. Ender som regel opp med noe som tørker forferdelig seint. Har du noe å anbefale som kan brukes på møbler?
Ha ei flott søndag kveld.

Charlotte sa...

Hei,så fint du har det!!!
Og veldig fine bilder, lyst og bra!
Ha en fin søndag.
mvh Charlotte