søndag 21. september 2008

Mer jul....

Jeg holdt på å glemme....

denne lillemannen, han er også på vei hit.....



Disse da, disse blir fine på stueborde de er på vei hit...)... i år blir det en koslig jul, litt varmere enn i fjor..*LOL*

Nå folkens, skjønner at det er flere enn meg som har begynt å tenke jul... rare greier, men slik er det nå bare.. jeg har også to julepresanger ferdig .. det er en deilig følelse, i år skal jeg bare prøve å nyte desember og kanskje stille forbredt til bursdagen til mannen min rett før julaften, kanskje det blir en kake til arbeidskollegaene hans i år, det er noen år siden sist.... tidne får vise!

Gledere meg til å se hva dere andre har funnet på... klemz

7 kommentarer:

Smineset sa...

Hærlige deilige skjønne jul!! Elsker jul og dette her så jo bare kjempekoslig ut! I jenuar i år på salget kjøpte jeg masse julepynt og jeg gleder meg sånn til å finne den frem...

Ha en strålende mandag! ;-)

LiNda:) sa...

så mye fin jule-stæsj du har kjøpt!! Ha en fin dag :)

aase sa...

Jeg elsker jule og jeg venter alltid på den!!! Nå i år blir det jo jul i nyoppusset stue og det gleder jeg meg til altså!!!!!!Siden vi skal ha masse nytt il stua, blir det nok ikke mye nye juleting men..........har kjøpt meg en lekkert engel på høyde en meter og den skal du få se når stua er ferdig!!

Gleder meg til å følge med på jula di!!!

Torilpia sa...

Så flink du er .. man sier alltid; neste jul .. da skal jeg begynne tidlig .. men ..
Flott å se at noen faktisk mener det .. :o)
Ha en fortsatt fin kveld!

MonaLisa sa...

Mmmm skjønne jul! Ble litt satt ut når det er så mange som har "begynt" med jula. Egentlig misunnelig, for jeg og VIL være ferdig 1 des og bare nyte advent. Men så skjer det samme hvert år. man blir nesten ferdig, så baller det seg på - og jula er ikke inne før dagen før dagen.... men gud så hyggelig! Flott blogg som jeg gleder meg over. Kommer snart igjen

Blått er flott sa...

Når jeg ser sånne innlegg som dette begynner jeg å glede meg skikkelig til jul!!

Du har kjøpt mye fint, veldig greit å bestille på nett :)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

JUL NU !? neeej jag vill inte tänka ju ännu *hualigen fniss*

önskar dig bästa dagen