lørdag 13. september 2008

Litt pyssel...

Mens gjenget er borte så har jeg bestemt meg for at jeg IKKE skal rydde og vaske.. nei, jeg skal bruke litt tid på det jeg selv har lyst til.. man trenger det innimellom!!


Dere husker dette bilde jeg sprayet, blondegardin og sprayboks... ?


I dag har jeg skrevet på det... dessverre, sorry så husker jeg ikke hvor jeg fant setningen henn!! Beklager... men jeg likte den!!


Det ble mye sprekere og mer liv!! (klikk på bilde så det blir større, så ser dere effekten og hvor fint det ble..*blunker*)

Er så fornøyd atte...
Nå tror jeg at jeg skal ta meg en tur ut og kjøpe lørdagsgodterier her til oss..

klem klem

19 kommentarer:

Husmora sa...

Det ble kjempelekkert fru fjeldhammer. *misunnelig*
(tar du bestilling?)

charm design sa...

he he .....jeg bare venter til du blir lotto millionær så kommer jeg.
For når jeg skal på shopping blir det dyrt.........
Hvet du forresten hvordan man får vekk disse TEITE bokstavende når man skriver en komentar?Ser at du ikke har de.

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Ohhh det var NYDELIGT fruen!!

Bestillings oppdrag eller ;)?

Njut kvällen med bara det du har lust till♥

aase sa...

RÅLEKKERT BÆRRE RÅLEKKERT!!!!

Støv på hjernen. sa...

Hey you... Her kom jammen meg jeg meg inn oxo, men guri her er alt helt nytt og litt vanskelig syntes jeg da. Du er bare super kreativ, fortsett i de baner, og om noen år holder du en utslilling i ditt nærmiljø. Klemzi... strax så vi treffes nå.

Hilde sa...

Det ble lekkert!

Tips:
G-Sport på Storsenteret får inn høsten/vinteren med Bergans den 15 sept hvis dere skal se på jakker.

Ellers må jeg bare si at du har inspirert meg til mer enn å fly på Rusta hihi:-) Jeg har begynt å spise mat på www.spisdegslank.no og gikk ned 6 kg den første uka! Er på 2. uke nå, og har gått ned 7 kg. Har spis lavkarbo tidligere(laget selv altså) og har gått ned en del med det, men så stoppet det opp. Så håper å få bort litt mer nå, og det er jo genialt enkelt å kjøpe alt mat man trenger ferdig:-)

Hilde sa...

Ja, og en ting til jeg hermer med: har bestilt kakeform og dukke til den kaken du har bilde av på Ebay(+ et lass med annet stæsj/pynt fra Wilton)så nå blir det Barbie-kake på 4-årsdagen som er snart:-)

charm design sa...

Så utrolig fint bilde ditt ble:)
Tusen takk for hjelpen med disse TEITE bokstavene.Du hvet kansje hvordan man legger til en besøks teller på bloggen?Tror du er en meget klok dame.....

Nina sa...

Hei. Lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar her, har vært på ferie.
Onsdag 17.september fra kl 19-22 skal jeg ha en kundekveld i butikken og du er velkommen. Det er da kommet masse varer fra Lisbeth Dahl, vesker og skjerf fra Dixie og nydelige smykker. Hvis du kommer så er det bare å ta med seg venner. God helg!

Eli Kristin sa...

Å så flott, kjempelekkert og koselig! ;) Nyt søndagen!

LoneK sa...

Bildet ditt var kjempeflott fra før, men nå ble det enda bedre, skrifta satte liksom prikk over i.

Når det gjelder jakke til lillebror tror jeg at jeg holder med deg, selv om de andre to også var fine.

Ha en flott uke

Fru Fjeldhammer sa...

Hei Hilde!!
Så kos og være til inspirasjon!! Det er liksom det blogglandia er til.. synes jeg da... og mange hyggelige posetive mennesker!!

Den blåbergans jakka ble kjøpt på lørdag på sportshuset, jeg klarte ikke å vente, lillegutt ble veldig fin!!

Lykke til med kiloene og kakebaking.. det er morro...

klem

Fjordheim sa...

Ja det ble virkelig flott. Du kan nok få solgt noen slike visst du lager og legger ut for salg. Liker også veldig godt det skapet ditt. Det er bare nydelig.
Ha en flott søndag :)

fru Pink sa...

Så fiint det ble! Og så koselig frokostbord det var litt lenger ned her:)

Lena sa...

Bildet ble myyye bedre nå! Stilige bokstaver også!

...låven er i hagen til onkelen min - vi var bedt på pizza - ellers hadde jeg jaggu tatt deg med!

Torilpia sa...

Det bildet ble skikkelig fint!
Liker det hvite skapet ditt også jeg .. :o)
Håper det er greit at jeg linker deg!

Himmelblaa sa...

Kjempefint!

LYKKEBO sa...

For et nydelig bilde! Så flink du er:) Forstår godt du fornøyd, det har du all grunn til:)!

Silje sa...

Nyyyyydelig!!