tirsdag 9. september 2008

Kort.


Her er et kort til en kollega! Ha en fin dag alle sammen!

8 kommentarer:

aase sa...

Søtt kort du har laget!! Det er så gøy å både gi og få slike flotte homemade kort altså!!

Bak en Sky sa...

Så flink du er!!!Jeg driver også å klipper og limer litt, men resultatet blir aldri så bra som dine!!

Fjordheim sa...

Så flott det ble. Heldig den som får det.
Ha en god dag :)

. sa...

Heisann, skal si du er produktiv når det gjelder å lage kort. Kjempe fine kort.
Det ligger awards til deg i bloggen min.
Gamlå

Livet er heeerlig sa...

Kjempefint med de hjertene som går sammen :)
*Siv*

Cathrine sa...

Kjempefin kort:-)
Har noe til deg på bloggen min

... 4 på toppen sa...

Du driver jo skikkelig produksjons-verksted om dagen du. Kjempefine kort altså.

Klem

minishabby sa...

Hei!
Og tusen takk for kommentar i bloggen min. Ja kan du tro jeg fikk sjokk. Holdt på å få hjerteinfarkt jeg. Må være noe med oss tvillinger;)
Superkoselig blogg du har. Har lest littegrann mens jeg har prøvd å jobbe litt også. Greit om jeg legger deg til blogglista mi?
Ha en super dag videre..