lørdag 27. september 2008

I am in LØØøøøøvvvvvvE!

Det er ingen tvil, jeg har vært her i dag.....


(bilde lånt av verket interiør)

Jeg hadde med meg både mann og barn da de to venninnene mine jeg spurte om ville være med ikke hadde lyst. (ikke alle elsker greengate kopper og stæsj som meg...!!) Men vi koset oss vi.... Siden vi var så tidlig ute, så ble det til at vi gikk på baker hansen en tur og spiste en bolle og minsten ville ha en is.. nam nam..




Som dere ser så fikk jeg handlet... I am in LØØØØøøøvvvvvE (Gleder meg noe sinnsykt til frokostbordet i morgen...)

Hadde budsjette vært større hadde jeg kommet hjem med masse masse mer......




Det ble to blomstrete tallerkner og to prikkete kopper....



også to prikkete tallerkner og to blomstrete kopper!!!!



Ble ikke til at det ble noen sally ann i dag, da far i huset kjørte forbi innkjøringen til majorstuen og med to utholdmodige barn ( selv om de fikk shoppe seg noe på lille verket) så gikk ferden hjem igjen, først innom for litt lørdagsgodt...
Det er nok bare til å innse, det er bare mor som er shoppegal i denne familien.. og det er vel egentlig best slik ellers så måtte jeg hatt et par jobber til!!!

Mens de reiste til farmor for å se ManU-kamp så dro jeg en liten tur på ikea for å kjøpe lys, det går mye lys om kvelden nå altså.. og koslig er det!!!

Ha en fortsatt fin helg alle sammen....

24 kommentarer:

*Hege*-mine små skatter sa...

NYYYYYYDELIG!!!!!

Jeg må også få meg noe av det nye de har fått inn-det er så LEKKERT!!!!

Det var utrolig fint til det hvite bordet ditt!!!

Ha en herlig lørdagskveld-og GOD søndagsfrokost i morra;)

Husmora sa...

Det der var bare rålekkert altså.
Heldiggrisen!!

*Hege*-mine små skatter sa...

HAHAHA... -vi to er vvisst helt like når det gjelder Green gate...
Mannen i huset her stiller seg helt uforstående til akkurat at DE koppene er så spesielt gode og fine... mannfolk vettu;)

*Hege*-mine små skatter sa...

Forresten-klarer du å velge hvem av de to du skal drikke av da??? Blomster...-eller prikker...
Det ER jo ikke lett;)

Strikkelines sa...

Kjempefint var det...du er er racer til å handle flotte ting..
Tenk å hatt ikea nært....sukk.

Huset på toppen sa...

Lekkert!!
Kos dere masse i kveld!!
Forsatt god helg:-)

Sissy's Hus sa...

Tusen takk for kommentar! :) Jeg er en av dine flittigste lesere og har vært innom og lest jevnlig en stund nå.. :)
Må si jeg elsker Green Gate! Skal en tur på Verket om ikke lenge... Hvordan var beholdningen?

mali-mo sa...

Kjempeflott de nye Green Gate mønstrene og fargene! Tenker det blir et koselig frokostbord jeg!!!

Bak en Sky sa...

Herlig!!!så bra turen ut dit ble vellykket!!!ER gira på en Oslotur snart jeg også!!!Green gate på bordet gjør seg veldig bra!!

Ha en super lørdagskveld!

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Jeg er misunnelig!!!! Akkurat det serviset vil jeg ha også! Det er jo bare sååå lekkert, sukk. Tenkte jeg skulle vente til det kommer inn hos Albertines butikk :0) Tekstilene i denne serien er også bare helt herlige. Kos deg ved frokosten i morgen!

christinasinteriør sa...

Hei!! Så nydelig dette asså!! Noe av det beste jeg kunne tatt inn i butikken!
Veldig koselig hos deg!
Ha en fin kveld!

Hespe sa...

Nydelig, nydelig.....!!!! Blir nok en flott frokost i morgen kan jeg tenke meg :o)

Herlig kveld videre til deg!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Min verden sa...

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært på Verket interiør ennå. Det må jeg få gjort noe med og jeg skjønner hvorfor du er in løøøøve :) Kjempefint! Hanne

Kari - My home is my Castle sa...

Såå flott det serviset er :)
jeg vil og ha ;)

Kos deg med frokosten imorra ;)

Solveig sa...

God kveld:)
Så fine green gate kopper og fat du har fått deg! Kjempe fint at du har 2 av hver,slik kan du jo bytte litt og:)

aase sa...

Åhhhh, så lekkert det var!!!!

lilleann sa...

Ååååå så heldig! Det var kjempe lekkert! Skjønner godt du kan glede deg til frokosten i morgen ;)
Koselige bilder fra et koselig hjem!

God kveld :)

Drømmen om en eplehage sa...

Å, kjempefine!
Tipper de der blir en liten farsott... Må ut på en snik tur på mandag for da har jeg fri. Juhu!

Kos deg med frokosten i morgen og sov godt!

Villa Luftslottet sa...

er går det også msse stearin for tiden, og det er så koselig:)
ha en fin resten-av-helgen-helg:D

Villa Luftslottet sa...

å herregud, det var ikke småtteri med glemte bokstaver og skrivefiller i den forrige kommentaren ...skitt sann;)

Hvit Stil sa...

Klart du kan spørre om det. Jeg kjøpte mine på Bolina på Stabbæk. Det begynner å bli en stund siden, men det er ikke lenge siden jeg så dem en eller annen plass. Skal prøve å tenke neg om hvor det var, kommer ikke på det i farten.

Klem fra Christine

Torilpia sa...

Oiii .. så koselig det ble med de koppene og fatene .. :o)

Kos deg - håper frokosten ble skikkelig koselig idag.

Ha en fortsatt fin søndag.

Klem fra meg :o)

. sa...

Hei hei.
Så nydelig og delikat det er hos deg:). Skikelig flott.

Likte så godt det du har kjøpt, spesielt likte jeg fargen på tingene.

Du er heldig du:)))
Ha en flott søndag.
klem fra Gamlå

Vestlykkja's kosekrok sa...

Du har det jo så koselig!! og koppene og asjettene var kjempesøte.. Klem :-)