fredag 12. september 2008

Hurra for helg!!

Denne uken har vært fryktelig laaaang altså! Seige dager på jobben og en sykdomsdag midt i.... hatt endel magesmerter denne uka og det har ikke vært digg!!!

Poden våres trenger en ny jakke eller han trenger en jakke nummer to, for når den ene er i vask så "mangler" vi en liksom.... storesøster har vel 8 jakker, men det er fordi jeg synes det finnes mye mer fint til jente enn til gutt.. (lettere å kjøpe til jente!)

Har falt for disse softshell jakkene fra bergans... men herrfjeldhammer og jeg er ikke helt enig i fargen...


Denne er kanskje for lys?


Denne heller Herrfjeldhammer mot....


Denne heller jeg mot...

Så folkens, hvem av fargene liker dere best?? Hjelp oss... *S*

Helgen skal brukse til litt jobbing i entreen... varmekablene har kommet i gulvet og det har blitt støpt gulv oppå.... det er litt mer hogging som må gjøres i helgen før snille pappan min fortsetter med å flise og legge plater på veggene... vi er veldig heldige, pappa gjør det meste... og betaler for det, så jeg vet ikke om jeg har så veldig bestemmelses rett når det gjelder flisene....*LOL* (Han vet jeg vil ha det hvitt.. men ikke gulvfliser, de bør bli svarte eller noe...?) HerrFjeldhammer og meg er født med ti tommeltotter dessverre..... men vi hjelper gledelig til, selv om vi må ha det inn med teskje...*S*

Ellers så skal ungene og jeg bake litt kanelboller og brød i løpet av helgen, det blir koselig!! Plenen ute må klippes om det ikke blir regn...osv

Ha en fin helg folkens og nyt den....

16 kommentarer:

Tove sa...

No veit ikkje eg kor gammal heldiggrisen er, som skal få seg ny jakke - men eg er nok mest samd med fru Fjeldhammer. Den brune i midten vart litt for gammalmodig for min smak. Kanskje noko herr Fjeldhammar har lyst på sjølv...??? Den mørke blå trur eg er tidlaus og meir klassisk enn dei andre. Lykke til md valet!

Bak en Sky sa...

Det høres ut som om du har planene for helgen klar!
Magesmerter vet jeg alt om.Jeg hadde en betennelse i magen i fjor!!JÆVLI vondt!Håper det går bedre med deg!!!
Ang jakken. Synes den nederste var finest jeg!...Lykke til med valget og helgegjøremål!!!

Stor klem fra Ingunn

Hespe sa...

Ja, hurraaaaaa, helg igjen.....
Kjempedeilig! Denne uken etter at jeg kom tilbake fra Kos har gått "trått", men endelig er helgen igjen:o)

Angående jakken, jeg holder med i hr.Fjeldhammer - er svak for grå...

Da må du ha en strålende helg. Kjenner alt duften av kanelboller og nybakt brød komme sivende... mmmm - deilig!

Klemmer fra Hildegunn:o)

familiens Johnsens hverdag sa...

Jeg må nok si at jeg holder med Herr Fjeldhammer altså. Men den blå var fin den også.. men ville nok gått for samme som din mann;)

Ha en strålende helg:) Klem

. sa...

leeeeeeeeer, ja det med valg av jakke skulle vel være det minste problemet. Jeg likte begge to jeg...hva hadde Gamlå gjort...jo hun hadde trukket logg!!!! der er svaret på det problemet!!! Så heldige dere er en far som betaler itillegg til å utføre jobben:)) Det må være en drøm. OG fru Fjeldhammer ikke glem å si dette til din Far. Han må jo bare være drømme mannen.
Gleder meg å se resultatet.
og en ting til...siden jeg er i siget.
Kan du være så snill å skru av den forferdelige ordbekreftelsen..jeg vet ikke hvor mange jeg legger inn kommentarer og der jeg til slutt velger avbryt pga. denne og det er ikke bare i din blogg. Hvis du ikke vet hvordan du gjør det så bare spør meg så skal jeg gjerne vise deg.
Ønsker deg og dine en god helg.
Stor klem fra gamlå som snart må skrive "sttfegyh" for at min kommentar skal vises. Uff tror du ikke at jeg bommet og må nå skrive " wfxnh" leeeeeeeeeeeeer

. sa...

uff jeg mente lodd ikke logg. Hva gjør vell ikke denne blogg verden med oss...noe er det leeeeeeeer
ok nå må jeg konsentrere meg og skrive qjaulchp
håper jeg treffer.
gamlå

*Hege* sa...

Jeg går definitivt for den siste!!! Mørk blå:)

fru Pink sa...

Håper du får en avslappende og god helg da!!
Likte best den grønne jakken med turkis jeg (og dermed enig med mannen denne gangen..soooorry..)

Husmora sa...

Hei hei frue. Heldige du som får fliser altså.
Jakka: mmmmm - den lyseblå var baby og upraktisk.
Den beige med lyseblått synes jeg egentlig er litt jentete.kunne tenkt med den fargen til meg selv.
Den mørke blå, kjempetøff! Den hadde i alle fall jeg kjøpt til en litt større gutt. Og den er jo superpraktisk i fargen da.

Husmora sa...

Men du! Gutten er jo bare to år, er han ikke?
Hvor finner du så små Bergans jakker?
VIL HA, VIL HA, VIL HA

charm design sa...

Jeg synes den lyse blå var lekker,men kansje litt upraktisk farge.
Jeg kan jo fortelle deg at bolig stylist har jeg alltid hatt lyst til å bli,har alltid ønsket å jobbe med styling.Men har ingen utdannelse innen det,så jeg hvet ikke helt hvordan jeg skal komme igang.Men jeg kommer gjerne til deg,så kan du være min prøve kanin......ha en fin kveld

Siv sa...

Den blå:-)Det mener også J for den skal han ha:-):-)God helg til dere alle 4.
Ps:Blir det en smaksprøve av kanelbollene på mandag?:-)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Jag gillade den översta bäst da *sparke* men om den är mest praktisk vet jag inte....
Men snyggast är den!!
Om inte den så tycker jag som din man den mellersta ;)
Super snygg den og!!

Stor klem till din vännen

Anna-Lena sa...

Gillar oxå den måorkblå bäst men hellre den gröna än den turkisa!?.
Vi behöve hldigvis inte klippa plenen, det är vått ute... ;) Ha en skön helg

Lykkelita sa...

Enig med fruen i huset! Blåfargen er tidløs og flekk-forminskende:)

aase sa...

Hadde nok helt klart gått for den marineblå jakka ja!!! jeg er så dillete med farger så den er den letteste å kombinere med annet!! finest til olabukser også som de kanskej går mest i??