fredag 26. september 2008

Håper på.....

Tusen takk for alle hyggelige kommentarene om bostaven og formen min... Formen begynner å bli mye bedre, har litt feber.. men kaster ikke opp lenger ihvertfall... tror jeg er syk pga bekymringer for småtten her som skal opereres til uka... jaja, hysterisk mor er jeg sikkert!!



I morgen har jeg tenkt meg en tur til verket interiør i bærum.. jeg sendte en mail til de og spurte om de hadde fått inn nyheter fra greengate.. så i morgen håper jeg at jeg er stolt eier av noe av dette:








Jeg synes det er så lekkert jeg... håper det er like fint "live"... jeg har lenge drømt om en greengate kopp til kakaoen/teen her i huset.... (klarer nesten ikke å vente til i morgen... jeg er som unga!!)




Så en svipp tur innom ikea og se om de har denne kurven... ser dere jenter, ikke alt som kommer i hus er hvitt!!? Denne kurven skal jeg ha til lekene til minsten, som han har i stua...



Jeg skal ha litt mer grått, svart og brunt til det hvite nå!!! Her går det fort i svingene skjønner dere.. men jeg elsker fortsatt hvitt....



Kanskje jeg rekker sally ann også, for jeg kunne tenke meg forbokstaven til barna mine også!!



Ha en flott fredag folkens!!

18 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

I just love it ... trenger ikke si mer!

Hespe sa...

Lykke til med shoppingen i morgen - forstår veldig godt at du gleder deg!!!

Ha en flott helg!

Klem fra Hildegunn :o)

Torilpia sa...

Håper du får tak i greengate-krus da .. lykke til .. :o)

Huset på toppen sa...

Kos deg på shopping runden din i morgen. Det nye i Greengate er så utrolig flott!! det er ikke umulig at jeg kjøper noe nytt i Greengate når det kommer i butikken her og!!

Ønsker deg en stråledende helg!!
Klem

Bak en Sky sa...

Kos deg masse i helga!!!Håper du finner alt som du er på utkikk etter!Digger høstnyhetene fra green gate!!!Let us know da!;)

Klem

Ingrid sa...

Åhh.. de greengate tingene er så nydelige! :) Lykke til med handelen, og god helg!

*Hege*-mine små skatter sa...

Enig i Greengate koppene-og de ER like fine "live";)
Jeg skjønner ikke at du klarer å ta en "svipptur" til IKEA-der flyr timene når jeg er der-samme hvor mye eller lite jeg skal ha...

Ønsker deg ei riktig god helg!!

. sa...

Smiler, ja vi er noen hønemorer da vi føler og kjenner på kroppen våre små:))
Jeg er veldig glad i hvit sammen med sort brunt osv.
Gleder meg til å se hva du nå imorgen får shoppet.
God helg
klem fra Gamlå

Nr. 5 sa...

Ååå de nye tingene til GreenGate er knallfine. Kunne godt tenkt meg noe av det selv også. Lykke til med shopping :)

Klem fra nr. 5

Cathrine sa...

Ja det er ikke nå kjekt med unger som skal opereres. Det er naturlig å bli bekymret,det går så bra så:-)
Bli kjekt med litt avkobling å shopping i morra da..

Ha ei fin helg!

Anita sa...

Skal til Danmark jeg da og shoppe Greengate!!! Håper du får tak i noe av det du ønsker deg! Ser at du følger med på Home and Away! Jeg også, så trist idag:o] En velidg fin serie syns jeg!! God helg!

Anita sa...

Men da vet jo du om det skjer eller ikke da!! Juks det jo;o)

Olstad sa...

God tur til Bærums Verk. Håper du får tak i kopper. Jeg har slike kopper ikke i den nye kolleksjonen med i andre farger og de er fantasktiks smarte både til kaffe for voksne og vi bruker de også til saft ute.

Karen sa...

Fine julesager du allerede har haft gang i.
Jeg har (p.g.a. mit arbejde lavet juleting siden januar, så jeg nyder at se hvad i andre laver nu til Jul.

Elsker også Green gate.

Karen i Danmark

Lena sa...

Så godt å høre at du er litt bedre!
...her sitter jeg da - midt i natta, skulle BARE logge av maskinen (har blitt miljøvennlig vettu!) og så MÅTTE jeg jo bare sjekke litt mail og sånt... En halv time senere så sitter jeg her enda! *ler* Men NÅ skal jeg logge av - måtte bare si tusen takk for en koselig melding fra deg!
Nattinatt fra Vallerudheimen!

Lena sa...

...håper forresten at du får tak på no' Greengate i morgen. Mine røde krus har blitt en diger hit her i heimen, også for snuppa!!!

tinemor sa...

Jeg har heller ikke sett disse nye koppene live.
Spennende.
Og den kassen fra Ikea er skikkelig kul. Passe bra til det hvite du har.
Fortsatt flott helg til deg!

Huset på kollen sa...

Hei,

Spennende med shopping, du må gi en rapport på "live-utseendet" til den nye GG-kolleksjonen isåfall!

Takk for kommentar hos meg. De prinsessebegerne kjøpte jeg i en lekebutikk (tror den het Yes), og merket er Säva. Ikke et kjent merke for meg fra før, men det lå med en brosjyre med bilde av en hel serie ting for måltidssituasjoner i 3 ulike varianter; prinsesse, ole brumm og cars. Kostet 68,- for settet med 3 bokser. Lykke til med jakten!