torsdag 4. september 2008

Hektiskt uke!!

Jaha folkens, har blitt lite med oppdatering her inne, har mistet litt motivasjonene... har liksom ikke noe interiør å skrive om her i huset akkurat nå... bortsett fra at i dag ble varmekablene i gangen lagt og gulvet skal støpes til uka!!

Denne uka har vi fått skritteller på jobben og det gåes i lange baner her.. det er jo satt i gang en konkurranse på jobben.. men jeg har ingen sjangs mot to av mine herlige kollegaer!! Men derimot har den ene fått meg med på trening....



Jepp, det har blitt friskis og svettis på meg og jeg liker det.... skritt blir det og!!!
Jentungen har begynt på Mudo.. taekwondo... der går hun to ganger i uka, lillegutt har begynt på all idrett.. mor trener, far spiller fotball... need I say more??



Jeg holder nå på og bake brød, og denne herlige kaken... på bilde over!! Oreokake, den er digg... dessverre er den til ei som skal ha permisjon på jobben et år, vi håper alle at hun velger "oss" og kommer tilbake igjen, etter et år!!! roser er kjøpt også...

I morgen er det tidligvakt.... og tacokveld, mor skal se på melodi grand prix junior med jentungen mens far skal bowle.. helgen blir rolig!!

klem klem

14 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja den kaka såg veldig god ut, Men jeg takker nei til kake ei stund til. Hadde nok heller takket ja til nystekt brød.
Du er jo tydelig flink til å trimme, så da renner vel kiloene av enda?
Ha ei avslappende og god helg :)

Husmora sa...

Å ja den kaka så helt nydelig ut altså. hilsen kakemomsen.
Så utrolig flink du er, skulle ønske jeg hadde litt motivasjon til å trene, jeg liksom bare orker ikke. Alltid sliten om kvelden og det er jo da jeg må trene. Æsj, jeg har en million unnskyldninger.
**
Kos deg med MGPJ i morgen, skulle ønske jeg kunne sett, jeg ser alltid på det, men det går ikke i morgen. Satser på at det går i repise i helga så jeg får det med meg. De er så søte ungene, det er så gøy å se på dem.
Ha en super helg.
Og stå på med trening og slanking, du er utrolig flink.

Frk Fischer sa...

Så flink du er...stolt av deg jeg vennen...men klarte du å bake den kaken uten å smake på kremen nå da...hahha jeg går liksom å gleder meg til en lille sprekken min i helga... Det blir mgpj på oss i morgen og!!!

MOLLY sa...

Skritt teller???? Jeg trener en trappetreinn teller hehehe...vi har nå kjøkken oppe og kjølesap nede....praktsik? Overhodet ikke, men setemusklene får kjørt seg...hihi;)

Jatakk til Oreokake...elsker de kjeksene:)
Og varmekabler, ja jeg blogger om det hehe:)
Kos deg videre;)

aase sa...

Deilig kake ja, men farlig farlig........Jeg satser også på friskis og svettis, må bare bli bra i benet først....

Så mass eherlige crocs da, skal jmmen kikke litt der når vi må ha påfyll, og det kan jo fort skje!!

Ha en flott weekend!!!

Smineset sa...

Høres ut som ei koselig helg, og den kaka så veeeeeeeldig god ut ;-)

Kos deg med taco og MG! God helg!

Anna-Lena sa...

Ser såååå gott ut! Mmm... Ska komme igång med trim i helgen jag oxå, svømme på nyöppnade Drammensbadet! :) Saknar dock F & S tränade där 4 ggr i vacken innan barna! MÅSTE börja igen... för sålig att proritera trimmen... :( MEN sømming är bra! ;) Ha en riktigt superskön helg! Kram

Huset på toppen sa...

Å,ååå ja denne kaken laget jeg i helgen, knallgod:-) Men et stykke er nok,mektig!!

Ønsker deg en riktig god helg!

fru Pink sa...

Nam, den så god ut!
Så flink du er med trening da! Jeg var ute og løp i går for første gang siden før sommeren. Blir alltid så lat på sommeren, og når høsten kommer og jeg skal sette i gang igjen er det SÅ tungt. Men, men om et par uker er vel forhåpenltigvis formen bedre..
:) god helg!

familiens Johnsens hverdag sa...

Så flink du er:) Må bare gratulere med 10 kg:d Flink er du.. Fikk puls klokke i bursdags gave. Så nå må jeg mer opp av sofaen også:) Ha en strålende helg:)Klem

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Önskar dig en härlig helg & väntar på att du kommer tillbaka i blogg modus ;)

Stor klem

Living White sa...

Det er lov å ha bloggtørke, man har jo ikke alltid noe prosjekt på gang:) Føler meg litt tom selv også.

De bildene var fra Sprall, nettadr:
http://www.sprall.se/

Kose deg i helgen:)

Minime sa...

Ja. Det blir ikke akkurat mange innlegg hos meg heller. Mega bloggtørke. Jeg rekker heller ikke å være noe særlig på internett. Jeg har også begynt å trene, men jeg svømmer. Ha en fin helg.

Klem:)

sandra sa...

den er bare helt NYYYDELIG!!! den beste kaken jeg vet om!! så ser den jo sååå lekker ut!! takk for komentar hos meg:) ha en god helg!!