torsdag 18. september 2008

Etter besøket!

Jeg lever såvidt.... jeg føder heller flere barn en å gå til tannlegen altså!!!
tannlegen "min" har stukket av til spania for å jobbe et år... heldig for henne men uheldig for meg, for hennes erstatter og meg, er ikke helt på nett altså!!!

Etter tannlegebesøket var jeg helt i KOMA, så jeg glemte helt å gå inn i butikken Chicas & venner!!! Jeg hadde dessverre altfor mye å tenke på... null hull var det, men jeg fikk et slag i tryne da tannlegen sa jeg kom til å miste tenna mine på sikt... Jeg tror etter den setningen, så lukket hjernen min seg helt og jeg hørte ikke mer!!!! Jeg forstod det slik (etterhvert) at nå dumper det ned en time fra en spsialist og dit skal jeg for å trekke/operere ut visdomstenner.. så skal jeg gå til tannpleier en stund (1 gang i mnd.. til tannkjøttet mitt blir bedre...) så får vi se om tenna holder til jeg blir 90år...*LOL* Men dæven, null hull og jeg lever... ( for flere barn blir det neppe her altså..!!)

16 kommentarer:

Torilpia sa...

oi oi oi .. tannleger er ikke morsomme!!! I alle fall ikke når de kommer med sånne festlige og oppmuntrende prognoser ..
Får krysse fingre og tær og håpe på det beste. Er greit å være føre var også .. kanskje ..
Ha en fortsatt fin kveld - klem fra meg :o)

CosiFanTutta sa...

Hei du, så trist at du glemte å gå på interilrbutikken, da er det tannlegen du husker etter denne dagen og ikke en ny duk!
Det går sikkert greit med tannkjøttet ditt, nå som du får tett oppfølging. Ha en fin kveld/natt

Magny sa...

herlighet for en skummel tannlegetime, grøss....
håper det ordenr seg på beste måte! løstenner bør du få slippe tenke på ennå...
hadde verken husket eller vært i humør for noe butikk etter dette jeg heller...( sukk)

familiens Johnsens hverdag sa...

Uff da.. kjedelig og få en sånn beskjed da. Det var ikke noe hyggelig. Men får håpe at det blir rettet på og at tennene blir beholdt til du er 90 år.

Ha en riktig god helg...så får vi ta en date snart:)

Kari - My home is my Castle sa...

Off da...
For en grusom beskjed å få...
Vet akkurat hvordan du har det.. Fikk den samme beskjeden for flere år siden, men tenna holder enda ;)
Det pleier som regel å gå bedre enn man tror ;)

Ha en fin dag

Villa Luftslottet sa...

Vel, jeg tror jeg gratulerer deg med null hull jeg, for i følge statistikken, så er visst det blitt en sjeldenhet;)
Du kommer ikke til å miste tenna, når tannpleieren har gjordt sitt:D
Min far opplevde det samme, og nå er de alle i god behold, og etter det går han rundt til oss alle andre og forteller at vi må bruke tanntråd, men han ble så forskrekket av det hele, at han lytter ikke når vi sier: "jammen, det har vi alltid gjort det"
He he, han lærer tydeligvis bedre vekk, enn han praktiserer;)
Lykke til til med tanngarden og husk, at om det verste skulle skje, så kan du jo oppgraere med både dull og diamanter;)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Ohhh STACKARS DIG *klemmer*
Jag har sån ångest över tandläkaren att jag grøsser när jag läser ditt inlägg & føler med dig!!

Nä måste ut i blogglandia & läsa om något annat för nu river det i min käkar.

Hoppas du överlever detta....

& enig: Jag har haft nådelösa födslar med ungar som kommit ut halvt levande bara, MEN yes! Gärna ett par födslar till i livet mot att få slippa tandläkaren.

Klemmer

Ramme alvor sa...

Uff...Ikkje ein kjekk tur til tannlegen. Det kan eg forstå.

Når eg sit i tannlegestolen og borret durar i veg, illsint og vått...då tenkjer eg på at slikt bruka dei til tortur i nokre delar av verda....

...var ikkje meininga å la tånkane vandre her :) Det går nok bra. Hol er trass alt det verste, og det var du ikkje plaga med, litt pleie er derimot ikkje å forakte :)

R.A.

MOLLY sa...

hahahahaha...tannlegen er no' dritt;) Har gjort det du skal, og auu, og atter auuuu...
Jeg kan heller ikke gå på shopping etter tannlegebesøk, da jeg føler meg rimelig bedøvet i hele toppetasjen....
Ønske deg god bedring, med tenna på tørk...hihi;)

Frk Fischer sa...

Stakkar vennen min!!! Jeg kan godt bli med deg ned til byen en annen gang jeg og besøke den butikken...ha ah... bare for å være snill!!! Å tenna holder nok skal du se...

Nr. 5 sa...

Uffda, hadde jeg fått en sånn tilbakemelding hadde nok jeg også helt glemt å gå innom butikken. Ja du får være flink å gå til tannpleier, så ordner det seg nok!

Klem fra nr. 5

Oslojente i Bergen sa...

Ringene er superfine....jeg har ønsket meg dem lenge. de er fra georg jensen og selvfølgelig grisedyre så det får vel vente litt ja:)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

God kväll kära!

Lever du eller???

Klemmer i bøtter & spann

Lena sa...

Tannlegen????? Uffamei - det er ikke no' moro, nei! Jammen godt du hadde 0 hull, da!!! Og slapp av, tenna detter neppe ut - det var heeelt sikkert skikkelig skremselspropaganda!!! Du kan sikkert smile vakkert langt inn i førtiåra. Minst. Hehe...

Ha en finfin helg!

Cathrine sa...

Uff da,ikke greit å få en slik beskjed.
jeg har ogsåp operet ut visdomstennene mine,men jeg gjord det til tannlegen,gikk bra det å.
Men det så jo ut som jeg hadde vært i slosskamp etterpå :-)
Får håp tannkjøttet bedrer seg,men null hull er jo bra :-)
Ha en fin helg!
Klem

... 4 på toppen sa...

Jeg HATER tannleger ... men vet at jeg bare MÅ gå dit en gang i året ...

Grøss ...