lørdag 6. september 2008

utfordring og awarder :0)

Det er mye awarder ute å går her i blogglandia, litt vel mange noen ganger..?

Tusen hjertlig takk for at dere tenker på meg jenter, det varmer som vanlig.. jeg blir kjempeglad!!

Denne awarden har jeg fått av Husmorpjatt Tusen takk for den, jeg sender den gjerne tilbake da jeg liker bloggen din veldig godt, du oppdaterer masse og det elsker jeg!! Også så mange gode klestips til gutt...



Denne skal gis til 5 stykker... (kommer tilbake til det....)

Tusen takk Frk fischer for denne awarden, takk det samme foressten... (kos deg på husmortur!!)



Denne går til alle som er innom her... (som vanlig!!) *S*


Her er en utfordring fra Husmorpjatt....

1. Vilken mat äter du ofta?

Brød med pålegg... (lavkarbo)


2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?

Begge deler, spørs hvor jeg er og i hvilket selskap...

3. Var sitter du helst när du bloggar?

I soffan


4. Köper du ofta triss?

?????


5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Alcudia, Mallorca


6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?

Tv2 ca hver kveld kl 21.40

Jeg utfordrer:

Hvitlinje

Bomedbarn

emmanett

2 kommentarer:

tara sa...

gratulerer med velfortjente awarder...
ha en god helg
klem tara

Lena sa...

Daufiskematern min... Hehe.
Her vaskes det for harde livet, det stinker å komme hjem fra ferie. Men det er veldig godt å sove i egen seng igjen, da!
Takk for utfordringen, du!