torsdag 25. september 2008

Bokstaven &.


Her har dere den bokstaven jeg kjøpte på sally ann forrige torsdag, etter tannlegebesøket.. den har endelig fått seg litt maling!



Den ble grå, matt farge....


Den passet så godt inn her....

På lørdag blir den en tur til majorstua for å kjøpe noen flere bokstaver, det er utrolig billig med 75kr!!

I dag er jeg dessverre syk... ikke noe mer enn vanlig omgangsyke, men jeg hater å spy!! (mer enn dere trenger å vite...*fnis*)

Sitter i soffan med pledd rundt og fryser, surfer mens jeg kan og venter på "home and away"... skal riste litt doven cola og spise en tørr knekkis...*LOL*

Jeg gleder meg til jul jeg... første gang det kommer fra meg altså... før synes jeg det var en slitsom tid.. men nå bare gleder jeg meg!

Ha en fin dag, folkens!!

22 kommentarer:

MonaLisa sa...

Bokstaven er KUL! Hvor kjøper du de så billig da? Hmmm.. har akkurat bestilt en på nettet til 295 kr. God bedring til deg! Og du... å spy er værst i hele verden! God bedring klem

Emmeline sa...

Sally Ann gikk jeg glipp av, hadde faktisk lyst til å besøke denne butikken som jo er veldig idealistik, men Majorstuen ble litt for vanskelig for en jente med stor trillekoffert i en hånd, veske og kart over Oslo i en annen;) hehehe. Det ble fint når bokstaven ble malt. Stilig!

Lykkelita sa...

Bokstaven ble utrolig fin, må kanskje innom den butiken når jeg skal på Oslo-besøk. God bedring FruFjeldhammer, det er ikke noe særlig å ha omgangssyke, man blir så vannvittig slapp. Kos deg foran tv'en med drikke og litt snacks (viktig med salt!)

Fjordheim sa...

Bokstaven ble flott. Passet så godt sammen med lysestakene.
Riktig god bedring til deg :)

Kari - My home is my Castle sa...

Såå fin den ble :))

Leit å høre at du er syk..
Ønsker deg riktig god bedring..

Klem

. sa...

Flott ble bokstaven din og den passet godt på kommoden.:))
Uff, spy syken er ikke tingen. Håper det hjalp med doven cola :) og knekkebrød.

Jule forberedelse tiden er det beste med hele julen, synes jeg!! Gleder meg til å se ditt julepyntet hus når julen nærmer seg:))
God bedring
klem fra Gamlå

Bak en Sky sa...

Bokstaven var skikkelig stilig!Gjorde seg veldig bra!;)

Håper virkelig formen din blir bedre!Kjedelig å ligge syk!

Klem

Lena sa...

God bedring!!!

Bokstaven ble skitkul!!! Om du kommer over våre forbokstaver, kanskje du kan kjøpe med til oss også???

Det venter en liten pakke til deg... Em som fant den til deg, da!

Frk Fischer sa...

God bedring vennen!!! Her går det i uggen form her og!!! Føler jeg har lammelse i halve fjese,men det er nok bare bihulenen som er litt tette!!! Sånn bokstav vil jeg ha og!!! Så får vel henge med på lørdag....

Smineset sa...

God bedring, stakkars deg. Er ikke arti å være syk... Du får kose deg. Tøff & forresten!

Ønsker deg en fin kveld! ;-)

mali-mo sa...

Råbillig & du har kjøpt deg ;) og den ble fin som grå syns jeg.

Spysjuken...urk. Akkurat avsluttet den historien forrige uke. Helt forferdelig. Masse medfølelse med deg!!!

Vestlykkja's kosekrok sa...

Flink du... lenge siden nå.. ganske snart ett år... du får ha god bedring.!! Klem ;D

... 4 på toppen sa...

Stakkars deg, spy-sjuken er helt jæ ...

God bedring!

Bokstaven var kjempefin.

Klem

charm design sa...

stakkars deg ,god bedring.Det er noe DRITT hvis det kommer begge veier.....

Drømmen om en eplehage sa...

Forstår det er noe som går... Føler med deg, det er pyton!

Bokstaven ble tøff i grått. Det tror jeg du er den første om her i blogglandia. Skal se det blir en trend, for det var fint!

God bedring til deg!

a home far away sa...

Jag längtar också till jul! Nu får december komma närsomhelst:-

Trevlig helg
Kram Gunilla i Singapore

Husmora sa...

Æsj så kjedelig med spysjuke. Det er det VERSTE jeg vet.
Håper formen er bedre i dag.
God helg ønkes dere.

LiNda:) sa...

så fin den ble:)

ønsker deg masse god bedring!
klem:)

Torilpia sa...

Huff da .. stakkars deg .. ikke godt å være syk nei!!
God bedring til deg - så får vi håpe jula ikke er sååå langt unna!!
Jeg gleder meg også :o)
Stilig bokstav .. særlig i grått.
Klem fra meg!

Bo med barn sa...

Så bra du gleder deg! Også så glad jeg blir når flere liker det jeg har plukket ut:))

Håper formen er bedre idag. Hvis ikke får du hermed en god bedringsklem fra meg!

Lena :)

Huset i skogen sa...

Jeg føler med deg..spysyka er den verste som finns. Da er jeg SYK, og ingen har det så fælt som meg, garantert!
Bokstaven ble jo tøff når den ble malt. Må prøve å huske den butikken til neste gang vi drar sørover.
Ha en fin helg og god bedring til deg!

Butterfly sa...

Åh, så kjedelig å være syk!!
Håper du blir bedre slik at du får en flott helg da :o)

Sally Ann ahr så mye fint!
Bokstaven ble flott med litt maling :o)

Ta vare på deg selv!!

klem