søndag 28. september 2008

Blir aldri ferdig...

med å vise frem mitt seneste kjøp!! Dere må nok holde ut en stund til...



Det ble kakao til frokosten i dag, i mine nye lekre kopper, mannen min mener jeg elsker koppene mer enn han... så han lurte på om han skulle tatoovere Greengate på overkroppen!! Da regnet han med like mye opperksomhet osv...

Men det stoppet ikke der.... mannen til venninnen min mente at Herr Fjeldhammer skulle kjøpe inn flere kopper og asjetter på lur... og ta frem en og en hver gang han hadde lyst på en hyrdestund.... for da ble vel ALDRI svare "ikke i kveld kjære, jeg har sånn hodepine..!! (dere skjønner!!*S*) Her har det tatt av i helgen, folkens... jeg går nå for å være den gale dama opphengt i greengate kopper....!!!*LOL*



Her er frokostbordet, synes det er så fint å "blande" det serviset, prikker og blomster om hverandre... til min store fortvilelse så ser det ikke ut som om det finnes slike glassskjeer til denne serien..sukk....

mange klemmer fra psyko....*LOL*

24 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det serviset var jo bare nydelig. Ikke alt fra green gate jeg har sett som jeg kunne tenke meg å ha. Men de der kunne jeg godt tenkt meg. Så jeg forstår godt at det er fremme og blir tatt bilde av.
Jeg hadde ikke hatt noe imot å få overlevert litt av et slikt servise av min mann med jevne mellomrom.
Ha ei flott uke :)

Livet er heeerlig sa...

Huff ja, får kommentarer hver gang jeg kjøper meg en ny skål. Har litt dilla på det hihi
Utrolig flott den nye greengate kolleksjonen
*Siv*

Lynetmor sa...

Hei, så fine kopper og asjetter som du har kjøpt :-) Og så kosleig frokost bord. Ha en fin mandag :-)

christinasinteriør sa...

Hi hi! Sånn er livet!! Nydelig bord!
Ha ei fin ny uke!

*Hege*-mine små skatter sa...

Hahaha-jeg må flire av deg...

Jeg hadde bestemt meg for å samle på rødt og blått i Greengate-og hadde klart å lande på det!!! Og det hadde tatt meg veldig lang tid på å bli sikker på at det var akkurat de fargene og mønstrene jeg ville ha!!!

Du har ødelagt for meg Fru Fjeldhammer!!!!!
I morra går jeg og hermer etter deg,bare så du vet det;)
Det røde og blå får komme i andre rekke...

Klem fra enda en psyko... ;)

fru Pink sa...

Hahaha, må le :D
Bra med litt selvironi:)
Servicet er nydelig da! Kjenner meg veldig godt igjen når jeg har fått noe nytt som jeg har smeltet helt for:)

(synes du foresten passer best i kat.1, jeg. Ok?)

Sissy's Hus sa...

Må ha det, bare må ha det! Blir helt sjuk! Haha.. Det hadde passet perfekt hjemme hos meg!

God natt!
Klem

Smineset sa...

Lekkert service!! Må ha- bare må ha! ( Og det har tydeligvis mannen din skjønnt hihi).

Ha en strålende mandag! ;-)

Rosa sa...

NYDELEG! Heilt einig med deg, dette var lekkert. Likar veldig godt fargen på kuppet ditt. Og det frokostbordet såg verkeleg innbydande ut.

ha ei ny god veke :)

lilleann sa...

Hehe..må le...kjenner meg selv igjen..For en stund siden kjøpte jeg et par glass lysestaker, å gikk å bar på de nesten hele tiden...å sa er de ikke fin, ER de ikke fin?..:) Synes service ditt var kjempe fint! Skjønner godt du er fornøyd :)

Ha en fin ny uke, og nyt hver et måltid på det nye flotte servicet ;)

lilleann sa...

PS:

Det ligger en liten utfordring til deg på siden min ;)

*lilleann*

alvens kreative hjørne sa...

Ja greengate har MYE fint :-) Ønskelisten for julen er klar fra min side :-)Koselig frokostbord det ble da :-) Ble nesten litt sulten her jeg sitter :-) Ha en fin ny uke :-)

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Hi hi, må man så må man ;0) Men kopper er nå ikke det værste man kan bli opphengt i da :0)Jeg kan ikke se meg mett på dette serviset, så du må gjerne vise det frem!

Bak en Sky sa...

Jeg blit aldri lei green gate!!Vi mer sier nå jeg!!!
Herlig frokostbord. Tipper maten smaker bedre når den ligger på et green gate fat!!!;)

Evami sa...

Jeg er forelsket i koppene dine:) Er egentlig ikke Green gate entusiast,men den fargekombinasjonen der var "TO die for".... Er opphengt i beige og hvit jeg,så nå må jeg se om de har tatt inn her i byen også.. dårlig utvalg på de andre fargene,men kanskje de her????

Og genialt å bruke som unnskylding for en hyrdstund da,"LOL". Skal nevne den til min kjære jeg også.. Er ikke så vasnkelig å bestikket,tihi..

Her har høsten kommet brått og brutalt.Men skal ikke klage,for dte har vært perfekt helt til lørdag:) Ha ei strålende uke:) klem E:)

. sa...

heisann.
Dette var et koselig innlegg, har smilt og flirt mang en gang. Du skriver godt du " Fru Fjeldhammer`s kaos"
Gamlå

Classic Style in City sa...

ah vilken härlig frukost !!!

*Hege*-mine små skatter sa...

OK-nå er innlegget mitt postet-håper du tilgir meg innleggstittelen;)
Det er en award til deg på bloggen min:)

*Hege*-mine små skatter sa...

Hehe... Ja en blir nok sett på som litt smårare...;) håper du tok den med tittelen-det var bare morsomt ment!!

Cathrine sa...

He he nå ler jeg godt:-)
Du kan ikke klage på hodepine nå nei..
Koppene var kjempefine..
Ha en flott uke!

Livy sa...

*LOL*
Ja dette er noe Livymannen også kan tenke seg å gjøre det er jeg helt sikker på;-) Jeg har to boller i den serien og er superfornøyd! Ønsker meg asjettene jeg nå!

Fortsett gjerne å vise bilder av servicet det er kjempelekkert!!

Ha en fin tirsdag!
Klem

Lykkelene sa...

Takker forgode tanker hos meg! Flotte kopper du har kjøpt...

Veronica sa...

Kjempefint servise.
Kunne godt tenkt meg noe slik selv:)

Vestlykkja's kosekrok sa...

Kjempefine kopper og asjetter.. veldig koselige.