mandag 25. august 2008

Utfordring....

Har fått en utfordring av Gamlå og den tar jeg selvsagt på strak arm!

What are the last 3 things you purchased?
-atkins sjokolade, pc og pepsi max

What are the last three songs you downloaded?
-Laster ikke ned sanger, hører lite på musikk....

What where the three places you visited?
-Nr.1: Tangen, på Kråkerøy.
-Nr.2: Sidè i Tyrkia
-Nr.3: Harryshopping på Svinesund

What are your three favorite movies?
-Mamma Mia dessidert favoritt nå om dagen, curly sue og.........

What are your three favorite possessions?
-Familine, venner og ferie...*S*

What three things can you not live without?
-Pc, sjokolade og pesi max

What would be your three wishes?
-Sunne og friske barn, at jeg lykkes slankekuren min...*S* og en lottogevinst!!

What are three things you havent done yet`?
-Fullført utdannelsen min, startet egen butikk, skaffe meg en hund...

What three celebrities do you want to hang out with most?
-Ingen spesielle....

Name three things that freak you out?
-"busemann" utenfor vindu... mørke... rotter

What are your three favorite dishes?
-kylling, pølser, taco

Name three thing you are good at...?
-sitte forran pc...*S*...rote selvsagt og rydde igjen...

Er sliten etter jobb i dag jeg, så det blir tidlig senga på meg...
Kos dere, klem!!

svima meg, glemte at jeg skulle sende utfordringen viderer i går... minsten våknet og holdt show i flere timer i går...halleluja!!!

Håper dere 3 under her vil ta utfordringen...

Bo med barn.

Snikksnakkblogg....Anka

Emmanett

1 kommentar:

Anka sa...

He he. joda, jeg skal ta den jeg, senere i dag.
Ha en strålende dag.
Masse klemmer