fredag 22. august 2008

Tusen takk cathrines lille bloggverden for denne awarden, den varmet helt inn i hjerterota!




Jeg har så mange jeg kunne ha gitt den videre til... for jeg leser bloggene til hela lista mi + en hel haug på favoritter.... HVER eneste dag!! Det er såvidt jeg har tid til noe annet om dagen....*LOL*

Klarer ikke å velge mellom noen av dere...


Amore vincit omnia
Anna-Lena
Blå-Hvit Samlemani
Blått er flott!
Bo
Bo med barn
Borghildpia
Butterfly
Cathrine29
Den gamle stil
Den gode feen
Dolce Vita
Drømmen om en eplehage
Emmelines
Evas lille verden
Fagerheim
Familiens hverdag :)
Fjordheim
FlittigLisene
Frk Englefjes
Frk Fischers verden
Fru-Vims
Gamlå
Harmoni
Heges skrimmelskrammel
Heidi`s
Hespe
Home 4 us
Hos Gabrielsen
Huset i hagen
Huset på toppen
Hvitlinje
Hvitstil
i et lite hus
Janne-Kathrines blogg
Jordgubbar med mjölk
Juliasvitadrømmar
Landstil
Lappesola
Lena
Lille Ann`s Drømmeverden
LINda-Dillablogg
Livys lille hverdagsblogg
Lovises hverdag
Luftslotte
Lykke Lene
Lyst på livet
Låvebutikken
Magnolia
Mali-Mo
MayBiMe
Me and Molly
Meg selv Hanne
Miamor
Millas Hem
Miriams lille verden
My shabby chic house
Ninas Lounge
Norske interiørbloggers samleside
Olavas verden
Panser-Marte
Perlan
prinsessan
Prinsesse Elin
Rosa Univers
Salig Rot
sessanochprinsessans
Silje
smineset
Snikksnakk
Solstad
Somthing good is going to happen to me today
Supermom
Trønderpia
Vinterhvitt




9 kommentarer:

Smineset sa...

Det er ikke lett å skulle velge noen, nei!

Ønsker deg ei super helg! :-)

fru Pink sa...

Hihi, bra løsning;-)

Emmeline sa...

Gratulerer med velfortjent award. Ser at jeg var på listen din, og den var LAAANG:) hehehe. Må jo bare få takke for det!! Og ønske en god helg. Fin award forresten, frisk i fargene:)

Minime sa...

Mange som fikk den awarden. Ha en fin helg. Vet du hvordan en som ikke har googlekonto, eller er på blogger.com, kan legge igjen kommentarer? Ei venninne av meg har blogg et annet sted og klarer ikke legge igjen kommentar hos meg.

Klem:)

Anna-Lena sa...

He he... tack! Har du kopierat hela listan haha... sött! :D Men jag vet hur det är... och så ska man liksom välja typ 3 eller 5... tull! ;D Ha en skön kväll och helg! Jo jag har förresten en award till dig... ;) sänder densamma tillbaka.. Hi hi...

Living White sa...

Nei, det er vanskelig å plukke ut noen:) Uansett, grattis med award.

vannbakelse ja....at det går an glemme noe sååå vesentlig...Men nå har jeg lært, det skal VANN i VANNbakelse:)

home 4us sa...

Takk, i like måte:)
Jeg har det på samme måte. Må innom alle + favoritter!

Ha ei god helg:)

Lykkelene sa...

Takker og bukker sidan eg er på lista. Av ein eller annan merkeleg grunn har eg ikkje lagra deg... Det skjer ein av dei nærmaste dagane. Men over til det essensielle. Tenkte eg skulle hjelpe deg med kven som sannsynlegvis har mala bildet av hesten i eit tidlegare innlegg du hadde. Det ligner veldig på bildene til ei jordmor her frå Bærum. Ho selger i ein del butikkar, blandt anna Mols på Sandvika Storsenter. Trur ho heiter Linn eit eller anna. (husker ikkje for øyeblikket...)Det kan jo vere hennar hus for det eg veit?! Dei kan nok hjelpe deg på Mols om du spør. God helg:0)

Gamlå sa...

Hei på deg og tusen takk for awarden jeg fikk av deg. Det varmet hjertet mitt.
Tusen takk