onsdag 27. august 2008

Ser dere noen forskjell...?

Dette er mobilbilde......


Da har jeg endelig fått lastet ned programmet jeg trenger for å legge inn bilder fra det nye speilreflekskameraet... Her har dere tre bilder, ser dere forskjell på disse tre og de andre bildene på hele bloggen? Dette er de tre første bildene fra et skikkelig kameraet.. de andre er bare fra mobil!!



Bilde av "Lillestua" mi som jeg aldri finner ut av hva vi skal bruke den til...



Lekekassa til lillebror.. flotte klare bilder!!



Blomster i hagen våres... jeg ser forskjell, gjør du??

Ha en fin dag folkenes!!

17 kommentarer:

Frk Fischer sa...

Jeg ser en forbedring ja, men ikke sååå stor!!! det vises vel mest når du fremkaller bilder... Da venter jeg et bilde ras....

Anna-Lena sa...

Absolut! :) kul med klara bilder som blir som man tänkt sig... vet jag var så irriterad innan vi fick ordentlig kamera :)ha en iktigt skön onsdag!!!

anitas lille lykke sa...

ja det ser jeg.
tror at jeg også ønsker meg ett slikt camera, kan du anbefale noe?
og hva koster hærligheten?

Thea sa...

jepp, stor forskjell synes jeg.. Ønsker jeg meg også:) Ha en flott dag videre, og kos deg videre med kameraet ditt:)

Livet er heeerlig sa...

Kjekt med speilreflex kamera :)
Men du tar utrolig bra mobilbilder også da... kunne ikke se at det var mobilbilder før...
Mine blir ikke slik, selv om jeg har ganske så bra mobil.
Ha en super dag
*Siv*

Smineset sa...

Ja her var det stor forskjell! Også fikk jeg se hele sjenken! Den var kjempefin! :-)

Ha en super dag!

krinkelkroken sa...

Flotte bilder, ønsker meg et slikt jeg og;)

Ha en fin dag!

aase sa...

Ser helt klar forskjell ja,men bare vent til du har lekt deg og blitt kjent med kamera,da synes du sikkert det blir enda bedre!! slik var det her ihvertfall!!

Jeg har fakitisk ikke tenkt på at du har tatt bilder med mobil før jeg heller!!

*Hege* sa...

Grattis med speilrefleks:) Det har jeg også lyst på!!! Og jeg har ikke mindre lyst på det nå når jeg ser så fine bildene ble...

Stor forskjell:)

Anette sa...

Så flotte og klare bilder du har fått no då :) Ser kjempestor forskjell, myye finere!
Må være gøy med så bra kamera. Eg skal kjøpe meg sånt kamera for neste lønning. Bruker et lånt eg no ;)
Fikk forresten til det der med linjeskrift på innleggene så no e alt bare velstand....så kjekt å blogge jo :)

Klem fra Anette.

Mari sa...

Er det ikke artig med nytt kamera?? Du kommer til å bli helt bitt av foto-basillen :)

Klem M

Emmeline sa...

Jepp--flotte bilder. Det skal bli kjekt med nytt kamera. Så heldig du er:)

Gamlå sa...

JA, jeg ser forskjell.
kos deg med kameraet, du har vel ikke tid å blogge nå lengre, bare inne og ute og fotograferer.
Gleder meg til å se mer bilder fra deg.
Gamlå

MOLLY sa...

Jepp, det gjør vi:)) Er det ikke gøøøøøyt:))

Drømmen om en eplehage sa...

Å ja, det er stor forskjell!
Ser forskjell fra mine kompaktkamera bilder også, så speilrefleks entusiastenes landsforbund har fått seg ett nytt medlem i meg. He, he, he!

For ett nydelig fat du har fått under her! Skikkelig flott :o))


Håper dere får en fin helg, klem fra meg.

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Visst ser man skillnad på både skärpa, kontrast & färg mättning!!

Visst är det kul med "riktig" kamera!?

Miljoner klemmer & önskan om en härlig helg

mali-mo sa...

jeg ser forskjell som bare det! Fine bilder!

Gratulerer med nytt kamera ;) Misunnelig.....litegranne ;) Hvilket var det du kjøpte nå igjen?