lørdag 30. august 2008

Lørdagsblues...

Så er det søndag og Herr Fjeldhammer kjører barna til farmor og farfar, de skal ha de til i morgen.. i dag tror jeg de skal på sirkus!!

Jeg skal til en arbeidskollega og spise middag i dag og herr Fjeldhammer skal på noe jobb festligheter... skal bli litt godt at barna sover borte i natt for han lillemann her har holdt oss våkne hver natt hele uka... vi er litt tunge i hodet her. Litt søvn før vi skal bort skader ikke!!

Nå er inne skoene i bhg og på skolen på vei hit hjem til oss... og et par tøfler til hjemme bruk... de er bestilt HERFRA.


Storesøster er jo litt hekta på high school musical.. så disse var kule!




Et par av venninnene til storesøster tror de er hannah montana, så da var det litt morsomt og bestille disse....



Lillebror får et par froske crocs....



også bytter vi ut cars med spiderman... alt har sin alder!! Han lillebror er gutt for alle penga!!

Ha en fin helg alle sammen....

17 kommentarer:

Anette sa...

Deilig for dere å få litt barnefri ;) Bra Crocks har utvidet sortementet sitt litt, greit med litt variasjon, likte froskene vi her då ;)

Kos dere i kveld! Klem Anette

*Hege* sa...

Så deilig å ha en plass til barna når dere trenger litt pass da:) V bor så langt unna våre familier at det er unntakstilstand hvis våre fire små skal sove hos besteforeldre... :)

Hannah Montana og High school musical,cars og spiderman...-kjente og kjære her i huset også;)

Deilige innesko da hvertfall...

Ha ei god helg:)

Lynetmor sa...

Hei, så mange fine crocs :-) bestiller du bare et par om gangen og hvor mye blir det i porto? vet du hva str 30 tilsvarer? Ønsker deg en fin helg :-)

Husmora sa...

SÅ kule sko altså. MMMM. Unnskyld for forglemmelsen med bloggen. Usj. Jeg satt i går og la igjen kommentarer, og så ble jeg så trøtt og hoppet i seng, OG SÅ GLEMTE JEG DEG. Det var ikke meningen.
Kos deg i kveld. Masse,masse.

Livet er heeerlig sa...

Viktig med litt barnefri og søvn :)
Crocsene var kule, skal si de ekspanderer!!!
Ha en riktig så god helg, så får du se om du klarer å sove leeeenge i morgen tidlig
*Siv*

Fjordheim sa...

Håper dere har slappet godt av og kost dere i helga. Og fått igjen litt overskudd til å møte ei ny uke med.
Ønsker dere ei flott uke med mer søvn enn i forrige.

home 4us sa...

Artige crocks.
Tipper de faller i smak:)

Butterfly sa...

Det smaker godt med litt barnefri!!
Tror at båder voksne og barn har godt av en pause fra hverandre inne i mellom!!!


Ha en fantastisk søndag!!

klem

. sa...

Barnefri er ikke feil!!! Håper dere har kost dere i helgen.
Gamlå

Mari sa...

Så godt med barnefri :)

Og litt av et Crocs-skred. Kjøper du alle på en gang og toller el?

Luftslottet sa...

Håper dere hadde en fin helg:)
Artige crocs, tenker det er noen som blir glad for de;)
Litt blogginging mellom oppgaveskriving, det er terapi..:D
Ha en fortsatt fin fin dag:)

Drømmen om en eplehage sa...

Så kule de skoene var. Må ta en titt på den linken.

Er han syk igjen stakkar... Er vel høsten som starter nå kansje. Mons har vert astmafri siden påske *bank i bordet* Nå har han fått munn,hånd og fotsyken. Det passer jo veeeeldig bra siden jeg begynte på jobb igjen i dag og at eplkarten dro på jobb på søndag. Føler meg litt trøtt i trynet kan man si. Men, men det går over.

Håper dere fikk en god natt søvn og at lille tøffingen er på bedringens vei!

Klem

Min verden sa...

Så fine :) Godt å sove litt når man har små. Kos deg. Hanne

LINE JEANETTE sa...

Hei på deg.
Jeg titter stadig innom bloggen din og ser at du har malt mye møbler og at det har blitt veldig bra.
Nå lurer jeg på om du kan gi meg noen tips.Nå er det nemlig mine møbler som står for tur...Hva vasker du med først?Må man bruke olje maling?
Veldig fin blogg du har forresten.

mali-mo sa...

Herlige crocser, frosken var KULeste jeg har sett ;)

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Hoppas allt är bra med er söta!

Stor klem

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra