fredag 15. august 2008

Kanskje en award til deg...

Se jeg er så heldig å ha fått en award av Home4us. Tusen takk, den gjør meg utrolig glad!!


Purpose of the award:
To send love and acknowledgement to women who brightenyour day, teach you new things and live their livesfully with generosity and joy!
Here are the rules:
1. you can give it to one or one hundred or any number in between -it's up to you. make sure you link to their site in your post.
2. link back to this blogsite,http://www.tammyvitale.com/so she can go visit all these wonderful women.
Jeg gir den videre til disse flotte damene...
Og mange fler av dere,... er du innom her så plukk opp awarden.. jeg synes alle har fortjent den!!
Jeg er på vei ut døra med barna, den ene skal i bhg og den andre skal være med meg for å klippe seg...
snakkes..klem








5 kommentarer:

Minime sa...

Tusen takk, men du gjør det ikke lett å finne noen å gi awarden til, he, he. Vi liker mange av de samme bloggene. Ha en fin helg.

Klem:) Minime

Fjordheim sa...

Tusen takk for awarden.
Mange har alt fått denne så det spørs om det er så mange flere å gi den til. Får se om en finner noen.
Skal ut å handle matvarer jeg kan spsie nå etter jobb i dag.
Har ei kursbok fra tidligere som jeg ikke finner. Spørs om jeg ikke har lånt den bort til noen. Har sett i ei Fedon Lindbergbok å prøvd å plukke ut varer jeg ser inneholder lite karbohydrater.
Men det er ganske mye en de første dagene skal holde seg unna for å komme i ketose. Bla frukt og omtrent alt av grønnsaker lærte vi. Det står kanskje noe mer på den nettsiden bare jeg får tid til å lete litt,
God helg :)

Frk Fischer sa...

Tusen takk for min første award...jeg har jo ikke sååå mange å linke den til,men skal gjøre mitt beste...Kos dere i dag da !!! Og så flink fis di har blitt til å sykkle!!! Vi ses!!

Hespe sa...

Tusen, tusen takk for awarden!! Utrolig kos at du tenkte på meg, ble så glad så glad.... :o)

Ønsker deg en flott helg - kos deg og nyyyyt livet!!!

Klemmer fra Hildegunn

prinsessa1976 sa...

WOW TUSEN TAKK:o)