lørdag 2. august 2008

Jeg kleggen!!!


Sitter og leker meg med photoshop her, skjønner nada rett og slett!! Tusen takk for alt Lena, kommer til å plage livet av deg nå!! Kommer til å sitte som en klegg på deg... for jeg må nok dessverre ha det inn med teskje.. *LOL*
I dag regner det her, så vi har vært inne... storesøster har vært på bursdag, lillebror og herr fjeldhammer er å ser på fotball hos svigers.. jeg har som dere leser over hatt besøk av Lena i dag.... som har hjulpet meg med photoshop, hun er helt rå på data.. jeg deretter ligger en smule laaaaaannngt etter!! men jeg kommer meg... og jeg kommer til å sitte HELE kvelden med dette, null søvn i natt.. osv... osv... *S*
Middag, hva er det.. magen er grei igjen.. men å lage mat til meg selv er skikkelig boring altså!! Så hva blir det da? Tror jeg heller mot noe så kjedelig som brødskiver... hurra!! (Hvis jeg ikke kan kalle kanelboller og sjokolade som middag!!?)
kos dere masse i kveld a dere,
Klem!!

3 kommentarer:

Nr. 5 sa...

Heisann

Ser ut som om du har begynt å forstå noe iallefall. Jeg kan også meeeget lite på photoshop, men har planer om å lære meg masse ;)
Sjokolade og kanelboller høres ut som en grei middag nå i varmen spør du meg :)

Klem fra nr. 5

jorunnslilleverden sa...

Moro å lære noe nytt da! Man blir ganske oppslukt ja, timene går fort :0) Nei middag... er det så nøye a ;0) En dag eller to uten, går helt fint *ler*

Lena sa...

Blås i mat - her er det PS som teller!!! Mer moro skal du faktisk lete lenge etter... Det er bare å plage meg - dette er jo hobbyen min, vettu!
;o)