søndag 24. august 2008

Hobby.

Da har jeg vært så heldig at jeg har fått denne herlige awarden igjen... tusen takk GAMLÅ!!



Jeg har jo gitt den til hele lista mi.. så nå gir jeg den til de tre nye på lista som har begge veldig flotte blogger som dere bør titte innom!!

Bake en sky

Emmanett

Hos Sandra



Mens en er på bursdag og de to andre besøker farmor og farfar, så scrapper jeg litt. Det var godt å komme igang igjen etter 1,5 år. Mistet litt mote da alle albumene ble ødelagte når vi hadde flom/basseng i kjelleren. Ha en fin søndag!

9 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Så flink du er.. Sikkelig kreativ. Får bestille kort av deg når vi skal gi bort noe. Kanskje du har lyst til og lage ett bryllups kort for meg:)

Anette sa...

Så flink du er, friske fine farger!
Gøy å kunne slappe av med litt hobbyaktiviteter på en søndag :)

Kan jeg legge deg til i blogglisten min?

Hilsen Anette

Anette sa...

Takk for svar, men hvordan gjør jeg det? Må jeg skrive inn hele mail-adressen?
Ikkje lett å være ny her altså :)
Men gøy er det jo :)

Hilsen Anette

Gamlå sa...

Så flinke du e. Kjekt at du har tatt opp hobbyen igjen.

Det ligger noe til deg i bloggen min.
hilsen Gamlå

familiens Johnsens hverdag sa...

Jeg har så mye energi i dag... så sykkel turen fikk jeg ikke ut alt. Så nå har jeg lagd middag, lagd vafler til de 3 gutta... jeg vasket jeg;)

Jeg blir nok kjempe fornøyd med kortet. Du er jo så flink:)

Måtte ta meg en bar nå.. litt fysen.. blir nok en til i løpet av kveld.. men det er av de små da.. Har ikke flere andre igjen:( Så må på Rimi imorra;)

Ha en strålende kveld:)

sandra sa...

å fy søren så kjedelig... da er det godt å endelig få inspirasjonen igang igjen!! lykke til!! ingenting er kjekkere enn å se i orntelige album som du har lakt masse sjel i!

Anette sa...

TUUUSEN HJERTELIG, Tenk jeg har fått en award, den første dagen min her inne i blogglandia :)

Jeg får se om jeg klarer å få den inn på siden min så jeg kan se den hver lang jeg logger meg på, det blir jo min utfordring her no :)

Tusen takk Fru Fjeldhammer!

Klem Anette

sandra sa...

å- tuuusen takk for dn søte awarden:):) skal sende dn videre!! nå ble jeg glaaad:)

sandra sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.