onsdag 6. august 2008

Gaver..

Hei alle sammen!

Bloggelysten har ikke vært så stor om dagen, har liksom ikke funnet tiltaktslysten. Men jeg har lest de flotte bloggene deres da.. mye fint rundt omkring!! Noen er heldigere enn andre, litt "snurt" på ikea nå altså... ble ikke invitert på noen fest, også jeg som nesten bor der flere ganger i uka!! *LOL* (går så bra det altså, ser ut som super bloggerne har kost seg ihvertfall..*S*)



Her ser dere den fine gaven jeg fikk av Frk Fischers verden, en liten barnepostkasse fra Bruka... gud som jeg har lett etter denne! Spennende å se om det blir noen dukkehus her i hagen nå, spørs på formen til bestefar! (For det er ungene som skal få glede av denne..)




Jeg var også så heldig å vinne trekningen inne hos Lone... tusen tusen takk for gaven, den var helt perfekt til meg!!

1 kommentar:

home 4us sa...

Åh, den postkassen var kjempefin. Kunne tenke meg en slik selv.
Kanskje jeg skulle pusse opp min gamle postkasse. Den trenger et nytt motiv. Nå hat jeg malt ei KU ?? på den.
Ser for meg en prikkete postkasse....
ha en fin kveld:)