søndag 17. august 2008

Flause!

Beklager så mye til de som har gitt meg en award i det siste, denne hadde jeg nesten helt "glemt"!



Tusen tusen takk til Smineset, Lilleanns verden, Litt av mitt og Happy in pink for at dere har gitt meg denne awarden!!!

Jeg gjør som jeg pleier, da jeg nesten hundre prosent tror at denne awarden har gått "rundt" nå.... alle dere som kommer innom siden her og ikke har fått denne awarden, dere må plukke den opp her... hver og en!! Gratulerer, den er fortjent....


I dag har jeg tatt hundrevis av bilder, det er så morro!! Dette skulle jeg visst før altså, så mye lettere å ta bilder enn et vanlig digital kamera!!

Nå må jeg finne ut hvordan jeg laster ned bildene til datan....

klm klem...

10 kommentarer:

Anka sa...

Grattis med nytt kamera frue, du skal se du blir like bitt av basillen som jeg har blitt. Det er så utrolig morsomt å knipse med skikkelig kamera.
Teppe var og lekkert forresten.
Ha en flott ukestart i morgen.

Huset på toppen sa...

Gratulerer med award, velfortjent!!
Og gratulerer med nytt kamera:-) Også velfortjent!!

Lykke til med skolestart til 1 klassingen din, håper du får tatt mange fin bilder !!

tinemor sa...

Gatulere med award!
Og også gratulere med nytt kamera!
Spennende å se bildene dine etterhvert!

Heidi sa...

Gratulerer med award og nytt flott kamera. Gleder meg til å se mange fine bilder etter hvert :O)

Ha en fin uke !!

Daisys home sa...

Sal bli morro og se bildene som sikkert kommer etter hvert,når du har fått nytt kamera.grattis med både nytt kamera og award,den er fortjent!ha en fin uke.

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

OMG nu gleder jag mig till bilder fruen ;)

Jag har en utmaning eller som det heter en reflektion till dig i min blogg, hoppas du har lust & tid att ta den.

Förövrigt så känner jag igen din award flause.... Har gjort det själv *flaut*

Stor klem

Millas hem sa...

Hej på dig!
Var här inne och kikade lite och såg att jag fanns på din lista, så nu är du på min!
Kram Camilla

Fjordheim sa...

Lykke til med nytt kamera og nedlasting av bilder.
Gleder meg til mange flotte bilder herfra.
Må bare fortelle at det går bra med dietten. Måtte en tur å sjekke på vekta i dag og den viste 2,6 ned siden fredag. Jippi.
Var redd jeg skulle ha mer problemer med å gå ned nå siden jeg ikke klarer å trimme noe særlig. Har noen pusteproblemer, Har skrevet om det på bloggen før. Vet at det går saktere nedover etterhvert. Men det er inspirerende når det går så fort ned til å begynne med. Da er det lettere å motstå den sjokoladen og det andre en får lyst på. Detsuge forsvinner jo mer etterhvert.

Håper det går bra med deg fortsatt.
Ha en riktig gos dag :)

Fjordheim sa...

Gratulerer med award forresten. Den fortjener du virkelig. Det beste du har gjort for meg er jo å inspirere med til å starte på denne kuren. Det fortjener egentlig flere awarder.
Så ta til deg Amazing friendship awarden fra meg.

Evami sa...

Grattis med nytt kamera:) Og det er et bra kamera...Har hatt det siden jul og det er en annen verden:)

På min mac,er det bare å putte ledningen i kameraet og i usb-porten bak på masine(eller er det firewire) og så er det bare å trykke last inn. Kameraet fant programmet selv:)
Vet ikke hvordan en pc funker på det der.

Grattis med award også:) Ha en fin tirsdagskveld:)