fredag 15. august 2008

Drømmetimen!!

Sitter å drømmer meg bort litt her jeg, mens Herr Fjeldhammer er ute med barna.. rettere sagt han er ute med minsten for storesøster er hos ei venninne!! Egentlig skulle jeg selv vært nede i vaskekjellern men det kan vente!!

Dere må bare å gå inn å titte på dette huset.... Er det ikke delikat innredet, for en herlig "stil", likte huset veldig godt også!

Det ble hårklipp på både storesøster og meg selv i dag, det var godt... så fjonge vi ble! *S*
Vi handlet også en lynet McQueen sekk til lillebror også, han ble så glad atte... sekkern sitter fortsatt på han!!

Klem fra meg...

4 kommentarer:

Tulip sa...

ja kjempeflott hus, med nydelig innredning.
Så kul den servanthylla på badet var.

Deilig med nyfrisert hår, ja. Tenkte jeg sklulle til pers i morgen.
Har kort-kort hår, og det krever ofte klipp, ellers blir det "kjerringsveis" Og det liker vi jo ikke!!! :D

Bak en Sky sa...

Dette var helt nydelig!!!!Bildene fra huset var kjempe fine!ikke så ofte bildene er så gode i bolig prospekter!!

Ha en super kveld!

Klarafina sa...

Dette huset fant jeg også da jeg surfet rundt tidligere i dag. Har kikket på det flere ganger allerede. Kunne tenkt meg et slikt.....

Ha en fin helg!

familiens Johnsens hverdag sa...

Ja boka er kjøpt:) Får vel den til uka... får prøve og begynne før det da:) Har en lavkarbo kokebok..så får se i den i dag:)