lørdag 23. august 2008

Bryllupskort...

I dag er det ei fantastisk jente på jobben som skal gifte seg med drømmemannen sin... siden jeg er pakkeansvarlig på jobben har jeg scrappet et kort istedefor å kjøpe et, for da blir det jo mere penger til presang..*S* Her er forsiden på korte:



Her er inni korte... jeg har forsatt ikke skrevet i det, da jeg helt har glemt hva mannen heter... vet "kallenavnet" hans, men kanskje litt dumt å skrive inni korte?!



De har ønsket seg gavekort fra forskjellige steder, de har akkurat flyttet inn i et splitter nytt hus og de trenger masse... (i følge brura..)

Jeg og og noen andre kollegaer skal i kirken for å titte kl 14.
Lykke til på ferden...beggge to!!



Så har det blitt litt brødbaking denne uka, lavkarbo brød som setter fart på systemet...*S*
Er oppe i 8,5kg ned nå... det går riktig vei!!

Ha en flott helg folkens...

12 kommentarer:

Anka sa...

WOW, 8.5 kilo! DET ER MYE! Gratulerer, du er SÅ flink.
Nydelig kort du har laget.
Ha en super lørdag, kos dere med å se på brudeparet.
Masse klemmer herfra.

Anna-Lena sa...

Fint kort! Och brödet ser härligt ut!.. Ha enskön helg! Kram

Miss Cellaneous sa...

Kjempefint kort.. herlig med et som ikke ser ut som alle andre! Og nå fikk jeg lyst på hjemmelaha brød :D

Rosa sa...

Nydelegt kort!

Og så utruleg flink du har vore - 8,5 kg er jammen mykje. Blir nesten inspirert til å prøve den måten å miste nokre kg på.

GOd helg!

aase sa...

Du er flink altså!!!!8,5 kilo er bra, spes om du bare ikke mister motet nå!! det har jeg gjort litt nemlig. Har også gått ned 8 kilo, men sklir litt ut nå merker jeg!!!

Lekkert kort du har laget, scrapping er bare knall!!! Ivrig jeg også!!!!!!!!!!!

Om du vil dele oppskrift på brød så blir jeg glad!!

Ha en flott søndag!!

Drømmen om en eplehage sa...

Du må ikke springe så fort for det kommer ikke ut før på mandag!!!!

Dæven, pardon my french, ÅTTEOGENHALVKILO!?!?!?! Steike så flink du er!
Har litt problemer med "hestefor brød" som min besta sier jeg da, men det er vist derfor de går ned når man spiser de. Det er så tørt at man tygger hele dagen sier hun. Ha, ha, ha!

Hva har du gjort for å få ett så flott resultat?
Oppskrifen takk :-D

aase sa...

Tusen tusen takk du!!!!!!!!!! da vet du hva jeg skal gjøre idag!!! Her skal det lukte nybakt etterpå!!!!!!!!!!!!Du er supersnill!! hadde du bodd i nærheten skulle jeg bedt deg på lunsj!! Ehhh- kan jo hende du gjør det??

MOLLY sa...

Kjempeflott kort:)

8,5kg, steike du er flink!! Jeg har aldri vært standhaftig nok i matveien, men det går nå greit, jeg elsker jo alt som er usunt, men har heldigvis forbrenninga på min side:)
Unntatt når jeg er gravid, da har det kommet på 33kg hver gang...puh!!
Fortsatt lykke til!!!

Sol sa...

Heia. Hjertelig takk for kommentaren på bloggen min. Jeg ble kjempeglad(har svart deg der og lagt ut mailadresen min)Det hadde vært utrolig flott om jeg kunne få kjøpe de fire hylleknektene dine!
Og så må jeg bare si at det er et kjempeflott kort du har laget! det blir nok satt pris på!! Klemmers.

Sol sa...

Heia. Hjertelig takk for kommentaren på bloggen min. Jeg ble kjempeglad(har svart deg der og lagt ut mailadresen min)Det hadde vært utrolig flott om jeg kunne få kjøpe de fire hylleknektene dine!
Og så må jeg bare si at det er et kjempeflott kort du har laget! det blir nok satt pris på!! Klemmers.

Bo med barn sa...

Kom hit en tur da vel så skal du få boller... men de er IKKE lavkarbo altså:))

Nei, forresten jeg skal ikke friste deg. 8,5 kg. Dærsken!! Så bra!! Det er mye det! Keep on the good work. Serut som om du har funnet oppskriften:) Jeg bøyer meg i støvet.

Blomster i hagen sa...

Hei! Kjempe flott blogg du har og noen flotte kort du lager. Kikker gjerne innom igjen om det er greit? Kunne og tenkt meg oppskriften på lavkarbo brødet ditt om det er mulig.
Ha en fortsatt fin dag!