mandag 21. juli 2008

Ukas DUST!!

Det er meg!! Bare spørr Herr Fjeldhammer... Heldigvis for meg så er han ett hakk mer toldmodig enn meg, så det gikk bra til slutt!!! Nå skal dere høre her atte, jeg malte jo bord i går.... kremt, det er slik at man kan legge innleggsplater i dette bordet, så jeg malte borde på det "videste" eh, *rødmer* nå får vi ikke trekt det inn igjen!! *LOL* (Bare så dere vet det så hadde jeg bare sovet 2 timer den natta..) *S*....

Tusen takk Herr Fjeldhammer for at du visste råd...




Er i en liten dillemma her, da jeg har fått noen bursdagspenger av min mor og far... Jeg har lyst på både utemøbler og denne soffan da... hva skal jeg velge!? (Har ikke råd til begge deler denne gangen nei, kjøper jeg soffan må jeg legge til litt, kjøper jeg møbler har jeg råd til puter også...) Vanskelig nøtt dette altså!!





Nå er det film her i huset...

klem

8 kommentarer:

Butterfly sa...

Hei, hei :o)

Fort gjort det der...... ;-D

Tja, du har jo litt å velge i her da - likte sofaen jeg ;-D

kos deg med filmen!!

klem

Tove sa...

Hihi, høres ut som noe jeg også kunne gjort, selv med en god natts søvn...

Og hva du skal velge... hmm hadde kanskje gått for sittegruppen jeg da.. selv om sofaen var kjempeflott den også. Lykke til med et vansklig valg:)

jorunnslilleverden sa...

Var fint det gikk bra til slutt med bordet da ;0) Vi har alle begått våre små og store flauser.. Så var det valget.. Tja, kanskje du finner de på sommersalg? Da sparer du resten av pengene og litt til fram til januarsalget når sofaen kanskje er på tilbud?

Storeflittig sa...

Hi hi! Veldig fort gjort... fint at hr var hjelpsom, og ikke ertelysten, hihi:)

SOFA! Til å se en eller flere gode filmer i. Hagemøblene bruker jo en bare en liten del av året, ved å velge sofa får du "mer møbel hele året" for pengene:)

Hespe sa...

Ha, ha... Jeg stiller meg i køen som en av dustene - det der kunne jeg veldig lett ha gjort..!!

Da er jeg vel hjemme etter to deilige uker ferie. Godt med ferie,men heldigvis også godt å komme hjem igjen også...

Ha en strålende sommer videre!!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Min verden sa...

Du spurte jo ikke om råd - jeg skal derfor ikke gi noen. Lykke til med dilemmaene og hurra for den praktiske mannen. Hanne

Lena sa...

Hihi - det går vel rundt for oss alle noen ganger???

Skulle bare logge av pc'n og så svaret ditt - flotters!

...og buret er fra Kid i Töcksfors, de hadde bare to igjen... Kanskje Triaden har?

Hva trenger du mest? Utemøbler eller sofa? Hvor mye lenger skal du bruke utemøbler kontra sofaen???

Hehe...

Hege* sa...

Oj... jeg holdt nesten på å fnise litt av den der malehistorien din...-så kom jeg på at det var ikke så lurt,for plutselig kunne det ha vært meg som gjorde samme tabbe...
Og så var det den sofaen da... Det er ikke lett å velge når man har så lyst på begge deler men bare kan få en av delene... Du må ha lykke til med valget,så gleger jeg meg til å se hva det ble tilslutt.Knallfint speil forresten-det likte jeg!!
Klem fra Hege