lørdag 12. juli 2008

Tja, prøver ihvertfall!!

Det er ikke så lett å se mønsteret på lærrete på bilde, men det er motsatt av det forrige... denne gangen er mønsteret sølv istedet for hvit... men det ble "kjedeligere" denne gangen så jeg prøvet meg på en vri!!



Jeg skrev noen ord på....?!?



Hmmm.... det beste med å kjøpe lærret og lage noe selv, er jo at man kan bytte det ut oftere! Nå er jeg av den kaliberen at jeg må kjenne og smake og titte og fundere litt om jeg liker det eller ikke et par dager eller noe!! Får ikke helt bestemt meg...

Ha en flott lørdagskveld!!
klem

3 kommentarer:

Storeflittig sa...

Du lager kjempefine bilder! Ble inspirert, jeg:) Hvordan går det, er tvsignalene kommet tilbake?

Sjenken ble så fin. Jeg har ikke turd å male en lignenede sjenk, syns den var så "stor", men dette ble virkelig nydelig. Hmmm kanskje jeg må komme meg opp av bloggestolen, smiiiiil!

Drømmen om en eplehage sa...

Det ble flottings det!
Så smart å male på noen ord slik :-)

Kjenner inspirasjonen brer seg, men arbeidslysten er heldigvis fraværende. Er inne i en lat stim og nyter det litt. Fnis! Håper det varer en god uke til! Ha, ha!

❤ Sessan&Prinsessan ❤ sa...

Åhhh vad smart att sätta vägg ord på tavlan!!
Shit vilken inspirations källa denna blogg är ;)

Stor klem vännen & njut söndagen