torsdag 31. juli 2008

Sukk, bildene er borte vekk!!

Æsj altså.. skjønner ikke noe, alle bildene på mobilen min er BORTE!!!! Mystiskt...skjønner nada jeg!

Jaja, det skjer ikke stort her... i dag har jeg vært hjemme og "tømt" rommet til storesøster, 2 svarte sekker gikk rett i garasjen før det skal videre på fyllinga.. noe gis til barnehagen!!

Magen er fotsatt litt i trøbbel, men jeg spyr ikke mer ihvertfall!!

I dag var siste dagen til storesøster i bhg, gjett om hun var stolt!! På mandag er det innkjøring på SFO.. det kiler i magen , som hun sier!!

Dette blir jo bare svada fra min side....

Ha en topp kveld alle sammen....

7 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

For en energi du har da!
Synes du er i gang med noe nytt hele tiden jeg... Rekker aldri komme meg frempå jeg.

Håper ikke bildene er borte for godt. Er så kjedelig slike ting. Jeg har noe 100 på en pc som ble akutt kranglete i fjor en gang, dette minner meg på at jeg må få gjort noe med det.

Håper ikke syka sitter i lenge. Tror det går noe her i byen også, men det orker jeg ikke nå i denne varmen altså!

Deilig å få tid og ork til å blogge litt igjen. i morgen er det meldt knallvær igjen så da blir det vel stranden. Prøve å stå med ryggen mot solen for å jevne ut litt. Ser rimelig teit ut skal jeg si deg, brun forran og bleik bak. Ja, ja slik kan det gå.

God bedring og lykke til på leit etter bildene!
Klem

Evami sa...

Spennende med skolejente:) Kan tenke meg at hu vokser bare ved tanken på skolen:) De er så søte.. Min lille-store gutt gleder seg til ferien er over sånn at han komme seg i bhg for å treffe vennene sine:)

Håper mobilen din hadde et sykdomstilfelle,sånn at bildene dukker opp igjen:)

SÅ godt at magen har stabilisert seg litt da:) Fortsatt god bedring... Imponert over ryddinga,her er vi bare late ivarmen og da mener jeg late.. Ikke mye som blir gjort:) Klem Eva

LoneK sa...

Nå må du sjekke postkassa, regner med at det kan ligge noe der på tirsdag.

Living by Milla sa...

Tusen tack för din rara kommentar!
Vad kul att du gillar mitt "nya" kök.;)

Ha en härlig helg!
kram Camilla

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Uff se & bli riktigt frisk nu!!!
& så kan du ju försöka ta det lite med ro också.... rydde rudde, jobba jobba.... Du alltså ;)

Njut helgen & lycka till med inskolning på SFO.

Klemmer

borghild sa...

Ååhhh så kjededlig da!! Hadde bildene vært borte hos meg vet jeg akkurat hva som hadde skjedd... Da hadde den lille pøbelen vår på 1 år vært på ferde... Hun har forlengst funnet ut at tastelåsen går av når du skyver dekselet til kameraet til siden, og da er det bare å taste i vei... Så hun har mer enn én gang sendt meldinger/bilder til slekt og venner klokka seks på morgenen. (For mobilen blir brukt som leke når ikke mamma eller pappa gidder å stå opp klokka seks...:-) Vel vel, godt jeg ikke har så mange 'avslørende' bilder på den mobilen, da, he he... God helg! Klem B:-)

Marit - "Som Mine Dager Er" sa...

Håper Foccacia kan hjelpe magen på å bli litt bedre ;-)

Synd at du sliter, men jeg har faktisk det samme i snart 3 uker. Er helt utslitt. Diare, oppkast, kvalme, totalt utslitt og plutselige svetterier. Hver dag er ulik i intensitet. Må snart til utredning, hvis dette ikke gir seg :-(

Håper du blir frisk snart da. Det er så utrolig slitsomt å gå slik.

God bedring og fin helg ønskes deg.