søndag 27. juli 2008

Se hva jeg fant på min vei!!



Se da, se hva jeg fant... disse flaskene har jeg faktiskt "lett" etter litt!! Åsså jeg som bare skulle være med min mor til en søt liten butikk på Hvaler som het "På Låven", for å handle meg en brødkurv..(noe som dessverre var utsolgt) men en utrolig koslig butikk! Ble ingen handel på meg.. men på veien hjem stoppet vi på et hyggelig bakeri... og gjett hva jeg fant i kjøleskapet der!?!? JO disse... *OMG* de er så dekorative altså!! Husker ikke hvilken blogg det var jeg leste ; hvor mannen drakk opp innholdet.. men jeg lo godt (Dåne!!)... så Herr Fjeldhammer, hold fingrene unna, uannsett hvor forfriskene disse flaskene ser ut, så er dette bare PYNT!!! *S*

Vi er hjemme igjen og det er deilig, ryddig var det her i 5 minutter og... men etter at nesten alt har blitt hvitt, så er det så deilig og lyst...delikat og komme inn her!! Selv om det blir litt mer vasking med det hvite... så er det herlig, det gjør meg så glad... gledere meg nesten litt til at det skal bli kaldere ute slik at vi kan begynne med litt tenning av lys... orker ikke det nå for det er det for varmt til!!

Blir tidlig kveld her for meg nå, er sliten og varm i topplokket!!

Tusen takk for alle de koslige kommentarene deres, de varmer!!

klem...

10 kommentarer:

Hege* sa...

Det var noen flotte flasker:)
Ja det er jammen meg varmt om dagen altså...-jeg er glad vi har båt og kan være på sjøen-der er det litt vind så det ikke blir uutholdelig...
Jeg tenkte også i dag på høsten og stearinlys...det skal bli koselig,men vi er ikke helt metta på sommer enda:)-heldigvis!!

Landliv sa...

Moro når man finner små "skatter" på ferien!
Har du bilder fra forvandlingen din hjemme - etter at du malte? Spenndene å forandre litt!

Evami sa...

Så godt å finne noe man ønsker seg,helt overraskende.... Og for en deilig hytte tur det ser ut som dere har hatt:) Er så hærlig å bo i Norge når været er så fantastisk... Men det er tøft til små karer med sånt vær..

Nyt dagene,vi vet ikkw hvor lenge vi har dem:) Klem Eva:)

MOLLY sa...

Ååååh, de er så kule, grattis med varpet...hehe;)

lilleann sa...

Kjempe søte flasker!! Ja bare si i fra tidlig til mannen din at han må holde seg unna de :)...hehe...
Mannen min åpnet det fine syltetøyglasset jeg kjøpte i Paris :(...
Han sa bare..:jammen det var jo syltetøy!!! hehe...

Ha en fin dag videre:)

Rosa sa...

mmmmmm, vert jo nesten frista til å opne dei sjølv, så lekkert som det ser ut!!

ceciliegrut sa...

Ååh.. de var nydelige!

Koselig koselig sa...

De er kjempestilige!! jeg har også et par stykker. Jeg fant mine her i Sandefjord hvor jeg bor, på interiørbutikk/kafe Cordelias hus. :)

Koselig koselig sa...

ps, innholdet var godt :) både den grønne teen og den andre jeg kjøpte som var noe med blåbær i :)

om meg: sa...

Å din heldiggris altså !!!
Er det ikke bare helt herlig når man plutselig finner noe man har lett "litt" etter...

-noen ganger er det helt alright...

God bedring ;)