onsdag 30. juli 2008

Onsdagsblues!!

På grunn av mine hyppige besøk på do i dag så har mine svigerforeldre hentet barna i barnehagen og tatt de med seg hjem for å spise middag.. Herr Fjeldhammer skal plukke de opp etter jobb. (Han får seg vel en liten matbit han også før de setter snuten hjemover til meg)
Så sitter jeg her da å surfer litt, orker ikke stort annet...

Nyheter fra IKEA...



Denne barnestolen var jo snasen... hvit og hypermoderne, likte den jeg... bortsett fra her skal minstemann bare sitte på voksenstol, bare så dere vet det så er han STOR gutt altså!! *S*



Denne var søt på ett jenterom... hmmm, lurer på om storesøster her kunne tenke seg en slik, eller er hun for stor?

Nei, får vel fortsette å surfe litt...

klem i fleng!!

7 kommentarer:

Minime sa...

God bedring. Er ikke noe morsomt å ha omgangssyken. Glad jeg sjelden har det. Men det går som oftest fort over. Kanskje du er bedre imorgen allerede?

Klem:)

Anna-Lena sa...

Stackars som är sjuk! Och just omgangssyke som är såååå koselig... icke... ;) Krya på sig fort fort... skönt du fått avlastning... KRAM

Evami sa...

Riktig god bedring:) Omganssyjuka er bare det væreste... I feel for you..

Da er det greit å gjøre noe gøy... Surfing er greit,men at du orker. Jeg ligger langflat på sofa`n og orker ikke noe jeg når spysjuka herjer... Blir litt mann da,tihi:)

Og varme og sure unger er det noe kjent med...
Skal bli spennende å se hvordan hobbyromet blir til slutt,men så deilig å kunne få et eget rom til hobbyene sine:)

Håepr du blir fort frisk:) Klem Eva

Anka sa...

Åhhh har de fått inn den stolen igjen.
Den hadde de for noen år siden, og så forsvant den bare. jeg hadde så lyst på en sånn, den er kjempefin, ei veninne av meg har den.
Tror jeg må en tur på Ikea når jeg kommer hjem. *lol*
God bedring stakkar. Håper det er over i morgen.

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Fy feo vad skönt att vi är flera med PMS eller kanske vi är flera som upplever detsamma..... Hi hi

Matstolen var ju knall tuff & den gack gacken till väggen har jag tittat lite på själv.
Tycker du skall fråga store søster du ;)

Happy surfing söta

moa sa...

hei-
takk for besøket på bloggen..
jasså,du ønsker deg sånne stoler du med..jeg startet kjøpet med to stykker,får utvide etterhvert,hihi..
de er for dyre til å kjøpe mange på en gang..
vi snx-moa

moa sa...

...og god bedring til deg :0)