søndag 20. juli 2008

Møkka vær og trøttings!!



Ny lysestake kjøpte jeg i går på, den hitterste, disse tre er i samme "serie" fra ikea..



Ellers så har det vært skikkelig møkkavær her i dag, det har bøtta ned!! Det har vært så mørkt i hele dag at vi har måtte tent litt lys i dag for at det skulle være litt kos her inne!!

Hadde en skikkelig koselig bursdagsfeiring og jentekveld i går også... var ikke hjemme før 03.30 sovnet vel rundt 04.00 og stod opp kl 08.00.. er en smule trøtt ja!!



Jeg har malt det gamle spisestuebordet i dag, mens mann og barn var hos svigers... når de kom hjem fikk jeg denne herlige buketten av jenta mi!!

Ellers så skal jeg hilse fra Herr Fjeldhammer og si at soffan er ikke helt over og ut... det kan hende jeg kan få den, vi må bare vente litt å se... (Kjenner jeg meg rett så har jeg vel lyst på noe annet neste uke..*LOL*

klem

5 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Takk for hyggelig samvær i går. Det var kjempe koselig. Jeg sov lenge i dag.. sov til kl over 10. Mann stod opp med gutta:) Så det var deilig. Ha en flott jobb uke.

Æsj for ett møkka vær det har vært i dag.. men sola kommer nå sier de;)

Storeflittig sa...

hei du, ja nå er det skikkelig kjipt vær! måtte ned i båten å få ut litt vann, kjente meg ganske på topp i regnklær, sydvest og ... havaianas hihi!

gøy å se hvordan det blir, herlig lysestake.

moro å høre at herren i huset er på vei til å bli overtalt, men skjønner veldig veldig godt hva du mener med at meningene om hvilken sofa som er den beste lett kan forandre seg:)

Fjordheim sa...

Det speilet var flott, og de lysestakene har jeg sett på når jeg har vært på Ikea. Har lyst på slike. Koselig med lys i slikt vær ja. Vi brukte gårsdagen til å kjøre fra Opplandet til Jæren via sørlandet. I Kristiansand hadde vi en liten stopp, ruslet litt rundt ved sjøe, innom festningen. Da var det sol og fint. Men ellers regnet det mye. Var flere regnbyger som var så kraftige at vi måtte senke farten betydelig.
Men nå skinner sola og jeg gleder meg til å komme meg ut.
Skal vaske klær i dag for vi plukke topp sønnen i Larvik. Han kom fra speiderleir i Danmark. Kan tenke meg de klærene er litt av et syn.
Ha en flott dag :)

Lena sa...

Så koselig dere hadde det! Nei, det skitværet som var igår ble man neimen ikke "oppløftet" av, gitt.. Og i skrivende stund er været AKKURAT det samme = REGN. Grrr.

Kan ikke du sjekke det vi snakket om tidl. idag - jeg har forsøkt å endre, serru!

Klem.

Lena sa...

Nå da?
Nå er det i allefall bilde der....
*ler* Siste gang jeg skal plage deg!