lørdag 19. juli 2008

Lukk øynene

Og tenk dere at dere ser en hvit ektorp soffa på bilde istede for min bycast mørkebrune soffa.... for i dag har vi vært på shopping og kjøpt nytt speil over soffan... Slik så det ut i dag morres:



Dette speilet kjøpte vi på skeidar, det har jeg ønsket meg en stund:



Nå begynner jakten på et teppe til gulvet, et som er hvitt og IKKE loer!!!



Har vært på søstrene grene i dag også og shoppet til julekalenderen til unga... første gang jeg har begynt så tidlig som dette.. men føles bra!!

Må løpe i dusjen, skal på bursdag i dag jeg...

Gratulerer så mye med dagen i dag SIV, håper du har hatt en fin dag og at kvelden blir enda kosligere!!! klem

9 kommentarer:

... 4 på toppen sa...

Fru Fjeldhammer: hvordan klarer du ha det så ryddig egentlig?

Her er det bomba støtt altså. Rydder og rydder ... 5 min etterpå ligger gubbens sokker på benken. Prinsessas pennal på gulvet sammen med hundrevis av andre leker og grums ... knurr ...

Charlotte sa...

Speilet var kjempefint! Det gjorde seg! Her i huset drømmes det også om en hvit Ektorp 3-seter (eller to...), men det får bli når ungene blir litt større.

En fortsatt fin helg ønskes deg og dine:D

Lyst på livet! sa...

Så flott!
Det speilet gjorde jo nesten stua helt ny!

God lørdagskveld :-)

Besta sa...

Speilet gjorde mye med stuen din. Passet kjempeflott inn :)

Sommerklem

a home far away sa...

Så fina bilder du visar från hemmet ditt. Spegeln är verkligen fin!

Kram Gunilla i Singapore

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Ohhhh jag set tydligt en vit ektorp där ja ;)
Hade vart super snyggt!!

Spegeln var bara skit snygg!!

Kram i regnvädret

Joanna sa...

Hehe, eg måtte flire litt av innlegget ditt for her er situasjonen samleis. Kvit ektorp hadde absolutt vore tingen i vår stove også!
Ha ein fin dag :O)

Mari sa...

Jeg digger den lampa de jeg da :):)

Også skal jeg bare si at det bildet vi hadde på småttens forrige rom er stoff fra Åhlens, trukket på egenprodusert ramme.

Klem M

Daisys home sa...

Så stilig og fint du har det.Knallfint det speilet,sånn kunne jeg også tenkt meg ja...