tirsdag 22. juli 2008

Jeg gir meg ikke...

Ja nå, er dere klare for bord bilder? Første bilde er jo utgangspunktet slik det var før:



Så har vi flausa i mellomtiden, som lillebror synes var et greit utgangspunkt!! Stor trivdes han, med at mor hadde dummet seg ut!!



Ja, så ble det slik da.. men har et dillemma... disse stolene til??



Eller disse??



Jeg er så ubestemmelig at det går ann altså, så nå skal jeg på tur med 2 venninner til Bærums verk og i mellomtiden håper jeg dere har hjulpet meg å velge.. *S*

Ha en flotters dag alle dere fantstiske bloggedamer, setter skikkelig pris på kommentarene deres... og dere gjør dagen min med deres fantastiskte blogger, jeg må ha en "dose" av dere hver eneste dag!!

Klem...

18 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Hmm..ikke lett valg med stolene. Men tror at jeg synes det var best med de øverste. Men det var også fint med de nederste...

Takk for hilsen. Gleder meg til og hente ny bil. Men kan ikke sitte s å mye i bil i dag.. er jo knall vær jo:)

Kos dere på Bærums verk.. skal dere dra tidlig?

http://hav8.blog124.fc2.com sa...

i like......

Hespe sa...

Hei på deg på mårra kvisten...

Du er tidlig på ser jeg.. :o)

Så flott bordet ble, når du fikk rettet opp "flausen" ;o). Begge stolene var fine, men jeg holder en knapp på de uten trekk...

I like så til deg - du er med på å "gjøre min dag", og en daglig dose blogging gjør min sant godt.. :o)

Strålende dag til deg!!

Klem fra Hildegunn :o)

Té la mà Maria - Reus sa...

very good blog, congratulations
regard from Reus Catalonia Europe
thank you

Maryanne :) sa...

Hei og god morgen :)

Jeg likte best stolene uten trekk, ble litt tett og klumpete de andre.

Kjenner deg ikke så kanskje frekt å komme med slik kommentar i første hilsen, godt ment *smiler pent*

Ha en fin dag!

krinkelkroken sa...

Så lekkert det ble hvitmalt!!!
Jeg likte best de øverste stolene, men begge varianter passet godt til bordet;)

Kos deg på tur!

jorunnslilleverden sa...

Hei på deg!
Hvis det er i spisestuen ville jeg valgt de øverste stolene, er det på kjøkkenet ville jeg valgt de nederste :0) Ja, valgets kval er ikke lett!

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Så flink du vart!!

Snyggt är det med båda stolarna men jag håller ändå en knapp på de översta, vet inte varför med det såg mer fullkomment ut.

Njut dagen på Bærums verk, spänt på om du kommer hem med noen flott shopping ;)

Klemmer i massvis & tack för regntøy tips!!

Benedicte sa...

Hmm, ikke lett den der...=) Hvis de øverste stolene hadde vært uten "skjørt" så hadde det vært perfekt! Men begge passer, jo...

Living White sa...

Jeg syns det var fines med stolene som var med trekk, ingen tvekan!!!

Nei den google engelsk saken var ikke bare bare, men helt klart underholdende å lese.

Min verden sa...

Hehe - ja, det er mange valg å gjøre. Jeg likte begge deler :) Ikke mye hjelp å få da fra denne kanten. Håper du har hatt en fin dag. hanne

Hege* sa...

Så nydelig bordet ble:) Skikkelig flott!! Og jeg synes stolene uten trekk var finest til kjøkkenbordet,og de med trekk til et spisebord...
Og så til utemøblene dine-jeg ville gått for de og ikke sofae..men det var nå min smak da;)
Ha en super dag!!Klem

janne - kathrine sa...

Så flott bordet ble da!

Jeg synes stolene med de tynne rørbena "kræsjet" litt med de relativt tykke, utskjærte bordbena. Synes det balanserte bedre med de stolene med trekk på :-)

Håper du får bestemt deg da ;-)

Ha en fortsatt strålende dag!

Aina sa...

Ble jo fint, og jeg synes som flere at det var finest med de stolene med trekk...men så har jeg jo slike selv hehe..
Lykke til med valg av møblene og ha en flott uke!

Klem fra Aina.

Mari sa...

Tusen takk for oppmuntrende ord inne hos meg :)Jeg er akkurat som deg; ender opp meg ting til barna og evt sko og stæsj til meg...hihi :) Skal til Strømmen om noen uker, og da skal jeg FØRST shoppe til meg selv, så til barna.

Lykke til med stolvalg :)

Klem M

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Åh så flott det ble !!
Begge stolene passer jo . Det bryter med de nederste siden de er litt mer moderne .. tror jeg hadde valgt de første og satset på å vaske trekket avogtil(de hadde hvertfall blitt flekkete her hos meg..)hvis det går an, hvis de brukes daglig er de andre grei og tøffe !!
Ha en super uke videre ;)

Daisys home sa...

Hei ja det ble veldig fint når du malte bordet.Hadde et sånt tidligere jeg også som jeg malte hvitt,men hadde de stolene som hørte til bordet.Så det var selvsagt enklere.Men ville gått for de øverste det var mest stilig synest nå jeg.Så fortsatt god sommer til deg

Ragna sa...

Det ble et ordentlig lekkert bord! Så vakre bordbein... Virkelig spesielt :-)

Jeg ville nok valgt de nederste stolene både fordi de var ulike bordet i stil men mest fordi de bordbeina kom så godt frem når det ikke var så mye stoffgreier foran og rundt.

Det er spennende med stilkontraster men det viktigste synes jeg er å vise frem sine beste features (i dette tilfellet lekre bordbein :-)