mandag 7. juli 2008

Hjemme..

Så er vi inne i vår fjerde og siste ferie uke.. og den tilbringer vi hjemme, greit å komme seg litt inn i rytme igjen før jobbstart!!

Ungene er hos svigers, de skal ha de kanskje frem til onsdag, lillebror har visst litt feber, men han henger med... Alene tiden bruker jeg og herr fjeldhammer på å rydde litt og ordne litt på barnas rom... vi har en tur på ikea i dag, og det var ikke akkurat det lureste... regn og fellesferie betyr jo stappa fullt på ikea!!! Men vi løp inn å hentet det vi skulle ha, betalte, spiste raskt en pølse og dro hjem igjen.. *pust inn, pust ut*

Herr fjeldhammer har satt sammen to trofast hyller til, så nå er alle lillebrors leker inne på lillebror sitt rom og ikke i stua... i mens har jeg "laget" et bilde til veggen:



Lerret fra panduro, blondegardin fra ikea og en sprayboks med sølvfarge fra biltema.. fort gjort!!



Synes det ble fint jeg...



Kjøpte noen puter på salg på kremmerhuset på lørdag også, hvite med sølvtrykk.... mangler bare den hvite ektorpsoffan nå, så hadde jeg vært meget fornøyd!!

Herr Fjeldhammer og jeg har spist reker og sett på film i kveld, det har vært kos.. men jeg savner faktiskt barna, livet uten dem hadde vært svært kjedelig tror jeg!! *LOL* (innimellom er man sliten av de, men når de er borte, så er de savnet..!)

Klem

13 kommentarer:

mali-mo sa...

Syns bildet ditt ble lekkert og passet kjempegodt inn. Enkelt og rakst og vips! et bilde!!! Kjempesmart.

Her er det første ordentlige feriedag og fire blanke uker ligger foran oss....er noen fordeler med å vente med ferie :)

Miriam sa...

Knall fint bildet. Kjempelurt! Passet så fint over skapet ditt.
Ha ei fin uke :)

Monica sa...

Så lurt. Ble veldig fint med det bildet.

fru vims sa...

så fint bilde du har laget, og det passet veldig godt inn der du hengte det opp. :)
så heldig du er som har hatt ferie så lenge, og at det fortsatt er noe igjen. vi starter ikke ferien før 18. juli, da skal vi på 'signingsferd' til trøndelag. gleder meg masse til å se familien min igjen!! :)

Fjordheim sa...

Så fint bilde ble. Du er flink.
Godt å kunne ha litt tid bare som kjærester også. Det er viktig det, så kos dere så godt dere kan. Da har dere mer overskudd til ungene når de kommer tilbake.
Ha en fortsatt god ferie. Starter til helgen. Har ei veldig hektisk uke nå. Er glad når denne er over. Jobber to steder nå. Har ni vakter på sju dager.
i tillegg har jeg ansvar for en del ting i menigheten der jeg er leder. Så faktisk har jeg tre jobber denne uka. Men menighetsjobben er bare på 40%.
Nå må jeg vaske litt her heime fordi vi får overnattingsbesøk som kommer i morgen.
Så som sagt, blir glad når denne uka er over.
Ha en flott dag. Kos dere i finveret som ser ut som er på vei tilbake.

❤ Sessan&Prinsessan ❤ sa...

Knall läckert bilde!! & så påminde du mig om att jag skulle gjort något liknande.

Vad skönt att få en "tillvänjnings vecka" hemma före det är igång igen.

Har saknat dig i blogglandia.

Puss & kram

Huset på toppen sa...

Så flott bilde du har laget, og det passet veldig fint over skapet!!

Ha en fin siste ferieuke og en riktig God sommer!!

Evami sa...

For et lekkert bilde:) Så enkelt og så flott:)

Deilig med litt alene tid,men man trenger en dag eller to på å komme i kjærestemodus:) Men det er godt føle på at man savner ungene sine også... Deilig med reker og kos....

Ikea i ferietid og regntid=total kaos.. Man v et det,men å man så må man:)

Nyr den siste ferie uka:) Klem Eva

tinemor sa...

Godt å få lappe av litt hjemme å!
Bilde ditt ble jo kjempelekkert!!!!
Kos dere videre, du og mannen, - man har gått av å ha litt alenetid/kjærestetid, selv om man savner disse nurkene litt.
Ha en strålende uke!

anneskreative sa...

Syntes bildet ble fint jeg også.
Så smart,,,og lekkert.
Jeg har laget noen bilder selv på lerret fra Panduro,,,,men jeg har brukt servietter og decopage,,,se et stykke ned på min blogg om du vil.
Anne

Anna-Lena sa...

He he... ja... ibland klagar man att man MÅSTE få tid för sig själv... så får man det!... Då blir det itne bra heller! ;) Njut veckan med ferie så! KRam

LoneK sa...

Hei
Bildet ble rålekkert!

Ha en flott uke :)

Klæm :)

Kjeruben sa...

Vanvittig fin kunst du har laga!
:o)