fredag 18. juli 2008

Grønne fingre, jeg!?

Er sliten etter en lang dag i dag (Den føles veldig lang, da jeg har vært sykmeldt en stund!)... først på jobb så en tur på ikea med to gode venninner, hun ene har fikset seg en blogg hun også...
"Familiens hverdag" (Her blir det spennende å følge med!)
Det ble ikea middag i dag og en liten blomstershopping!! Jeg har ikke de grønneste fingrene så jeg må kjøpe blomster jeg vet jeg klarer å holde liv i en liten stund ihvertfall!!



En lekker orkidè fikk følge med meg hjem, den var bare så fin...



Og selvsagt en eføy til, de er liksom så greie... så nå har jeg hele 3 grønne planter i leiligheten... *LOL* Hvor lenge står de mon tro??

Lillebror har blitt mye bedre og det er godt.. i dag har han og storesøster vært hos farmor og farfar og lekt mens mannen og jeg har jobbet.

Nå er det sengen her...
Kos dere i helgen alle mann...

Pssst! Soffan kan jeg se langt etter, da herr fjeldhammer synes den var fin, "men jeg driter ikke penger"....... sa han!! (*OMG*, tror jeg har giftet meg med feil mann jeg!! *LOL*)

6 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

he he...får se hva som plutselig dukker opp i deres stue da:) Takk for at du ble med på Ikea. Ses imorra. Får vel festet litt da.. må jo feire bursdags barnet:)

Klarafina sa...

Du har jo fine blomster på veggen dersom de nyinnkjøpte ikke varer så lenge!
Synd med sofaen.....hadde vært kjekt med en man som driter penger *he,he*

Silje sa...

Så flotte blomster du har kjøpt deg, det er mye fint på IKEA til en billig penge.

Synd med sofan. Jeg har selv sett på den, men jeg kaster ikke ut den sofan jeg har enda.

Ha en super dag!!

Hege* sa...

Så fine blomster da! Jeg har heller ikke grønne fingre,så de blomstene jeg kjøper bør være hardføre...

jorunnslilleverden sa...

Så fine blomster :0) jeg elsker orkideer! Skulle gjerne hatt en mann som driter penger jeg også men, vi får heller glede oss over de andre kvalitetene han har. Kanskje vi heller skulle plante et pengetre i hagen *ler*

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Oh vackert vackert bildet med eføyen!!!

Ikea is najjjjs ;)

Nu måste jag kolla väninnans blogg!

Klemmer