mandag 14. juli 2008

Feriegjest...

Heisann..
Så er kvelden snart over og det har vært første arbeidsdag etter 4 ukers ferie her i dag, gosh det er lenge siden jeg har sovnet under barnetv men det gjorde jeg i dag! Ungene sloknet kl 19 så det har nok vært en tøff start for alle....




Vi har forressten en feriegjest på besøk, hun skal være her en uke, for hennes tre eiere (mine nevøer) er i sandefjord, mamman deres synes det ble litt mye og dra med seg 3 unger og et marsvin på en liten campinghytte... hun heter Danisa, søt liten dame!! Jeg selv er ingen fan av slike smådyr, men har fått litt sansen for henne...



Litt mørkt bilde, men dette er et bilde av spisestuen slik den ser ut i dag... mange synes det nok er litt vel hvitt.. men det er nå slik jeg liker det da, kunne hatt hvitt gulv også jeg, men det var å dra den litt langt sa herr fjeldhammer.. *LOL*

I morgen skal jeg begynne å male "tegnebordet", det spisebordet som tilhører skapene jeg har malt, det blir hvitt.. men det var vel heller ingen bombe!

Kos dere videre....

6 kommentarer:

Storeflittig sa...

hei! håper ikke det ikke blir like tøft i morgen, det ER tøft å begynne å begynne på jobb igjen etter ferie:)

syns det blir kjempefint med hvitt hos deg, jeg, alltid stilig når det noe er gjennomført, og nå blir det STYLE hos deg!

er ikke så innmari glad i hamster egentlig, der er noen snåle rare dyr som bråker om natta, hihi! tror det er et perfekt feriedyr: gøy å låne og gøy å gi tilbake, hihi!

❤ Sessan&Prinsessan ❤ sa...

Förstår att du var skutt i kväll ja, inte bara bara att vara på jobb igen.

Så du har blitt med hus djur *fniss*
Marsvin är ju faktiskt sociala & morsome, jag vill gärna ha ett men här sätter min älskade ned foten..... Jag kan önska mig mycket & drömma om ännu mera bara inte en sån latin amerikans råtta....

Spise stua är nydelig & jag som du kunde gärna haft VIT VIT VIT även på golvet ;)

Så vill jag si TUUUUSEN tack för strikkene vännen,
de hade jag glemt själv *teflon panna*
Du är så god❤

Natti natti

Joanna sa...

Er det hamster de har fått på besøk? Vi har ein liten Leopold som eldste jenta slapp fri i stova i går. Det har vi gjort , men i går stakk han av. Vi leita og leita i heile 1 etasjen og skrekken var om han har greid å kome seg ned i kjellaren. Kl 12 om natta løfta eg på sofaen og ein trøtt Leopold titta fram frå eit hulrom i sofaen. PUHHH..eg såm såg for meg det skrekk senarioet...

Fjordheim sa...

Det ble fint i spisestua di. Hadde nok vært fint med litt lyseregolv ja. Men jeg skal ikke lage splid i familien. Noe må vel disse mennene få bestemme også.
Hos meg tar det så lang tid å få malt at det merkes nok ikke så godt at det sakte med sikkert blir lysere.
Jeg er i min første ferieuke og skal starte med ei hvilende nattevakt når jeg begynner. Så det kan en vel kalle en myk start.
Ha en god dag :)

LoneK sa...

Hei
Får bare mer og mer sansen for det hvite. Spisestua de er kjempefin, men tror nok jeg er enig med mannen i at hvite gulv kanskje hadde blitt litt vel hvitt.

Ha en fortsatt fin uke.

❤ Sessan&Prinsessan ❤ sa...

Det ligger en award till dig hos mig ;)
Puss