onsdag 23. juli 2008

Fargerike "kladder"

Det er sol og varmt ute, og det er deilig.... heldigvis for meg så jobber jeg nesten hele dagen ute!!
I dag har vi hatt med søte jenta til Hvitlinje med hos hjem fra barnehagen... Da ble det sommerlige og friske servietter på bordet:



Og litt smoothie til barnetv: Deilig og friskt!!



Også ble Herr Fjeldhammer sendt ut for å kjøpe utemøbler... Hvitt er herlig!!



I morgen etter jobb reiser vi på hytta til mine foreldre, må nyte varmen og sjøen mens vi kan!

kos dere og klem fra meg!!

10 kommentarer:

familiens Johnsens hverdag sa...

Grattis med nye møbler de var fine.. :) Hvor og hvor mye?

Kos dere i fin været på hytta:)

jorunnslilleverden sa...

Koselige bilder! Så ble det utemøbler og ikke sofa ;0) (Du finner sikkert en annen anledning til å kjøpe sofaen vet du) Hyggelig innlegg fra Bærums Verk. Har aldri vært der, selv om det ikke er så altfor langt unna. Får nok ta meg en tur :0)

Hespe sa...

Fine utmøbler du har fått deg. Blir nok mange hyggelige stunder rundt det bordet...

God tur på hytta, kos deg og nyt at det er SOMMER!!

Klem fra Hildegunn :o)

Evami sa...

For noen flotte møbler du har fått deg:) Gratiis:) Og så koselig fpr frøkan å ha med besøk hjem,stor stas kan jeg tenke meg:)

For en deilig jente-tur det så ut som dere hadde igår:)
Godt med slike dager hvor man får være med gode venner noen timer.Påfyll kaller jeg det:) OG mye lekkert har du shoppa også:) Var i Danmark og da holdt jeg på å kjøpe nesten maken knaggrekke som den du kjøpte... Angrer meg nå,for den kosta bar 30kr.... Men,men...

Ha en flott hytte tur:) Krysser fingrene for at vi får godvær her imorra også:) Klem Eva

Kerstin sa...

Flotte møbler du har fått:=) her vil du ok kose deg masse utover sommeren og høsten.
Nyt dagene på hytta:=)
Klem

Min verden sa...

Gratulerer så mye med nye hagemøbler :) De var kjempefine. hanne

Hege sa...

Slitan med nye hagemøbler!! Eg og vil ha... *sukk*
Kose dåkkar på hytten :)
De smoothiene såg forfriskende ut!!

Nina sa...

Hei! En stund siden jeg har lagt igjen en kommentar her. Har ikke vært så mye blogging på meg i det siste. Jeg har aldri vært på Bærums verk og har veldig lyst til å ta turen dit en dag. Vi skal til Hvaler og blir borte til 3.august. God sommer videre! klem

Hege* sa...

Så det ble hagemøbler:)-kjempefine!!! Gratulerer:)

Lena sa...

Så fint det ble med ferdigmonterte møbler til slutt!!!
Lillefrøken skulle så absolutt være med på besøk dagen etterpå også, hun! Hva var det du puttet i den smoothien, du... Haha!