torsdag 17. juli 2008

Det bruser i blodet...



Jeg er helt "høy"!! *OMG* for en fantastisk fin film... Jeg hadde ingen forventninger til denne filmen, det var min mor som ville se den, jeg visste bare at det var noe abba innblandet!! Hehe, morsom film altså...

Ta med dere mammane deres eller venninnene deres, døtrene deres og se denne filmen.. det anbfales på det sterkeste.. Dere bør like musicaler og abba låtene da selvsagt! *S*

Her hjemme leier vi dvd, innimellom kjøpes jo dvd til barna... men Mamma Mia filmen den skal jaggu få plass i skapet her hjemme altså, så skal jeg gjøre som lillebror, se på den hundre ganger akkurat slik som han ser på "cars" filmen!!

klem fra Fru Fjeldhammer

1 kommentar:

... 4 på toppen sa...

Åhhhh ... jeg gleder meg sånn. Denne filmen SKAL nemlig jeg også se. Og det snart, har jeg bestemt. Sister har sett den og hun sa: jeg lo hele filmen igjennom. Trodde ikke James Bond kunne synge heller, men joda ...

Kan ikke vente ...