tirsdag 22. juli 2008

Bærums verk...

Der har jeg vært i dag med to gode venninner... med åpent sinn dro jeg med et håp om å kjøpe meg noe greengate, men nei kom ikke hjem med noe, de hadde bare rød greengatekopper og jeg er ikke glad i rødt, håpet på lyseblått jeg nå da.. men det er vel feil tid på året..ganske tomt, nyheter ventes vel inn i august/september. ikke hadde de den bruka postkassen jeg skulle ha heller, sukk! Men noe shopping ble det, og en koselig jentetur!!

Her har vi sjokoladefabrikken, der ble det handlet både sjokolade, drops og fudge!!!



Og selvsagt måtte vi lunsje på Pannekakehuset... for meg er pannekaker med blåbær normalt, jeg vet ikke hva som var normalt på den menye, for her kunne du kombinere det meste!!! pannekake med kinderegg eller pannekake med kylling/sursøtsaus??



Ja som dere vet så har jeg ikke grønne fingre, så på verket interiør fikk jeg med meg 2 av disse... de varer evig!!!



Skal aldri bli kjedelig å snyte nesa nå!!



Denne søte knaggen ble kjøpt på lille verket, vet ikke om lillebror eller storesøster skal få den enda...



Eller så plukket jeg med meg litt julekalendergaver, begynner tidlig i år.. men det er fordi jeg var altfor sent ute i fjor!!

Tusen takk for alle de koslige kommentarene i forrige innlegg, det blir de spinkle stolene, lettere å holde rent da det er barna som skal bruke bordet og stolene... vi har jo spisestue et annet sted, der bruker vi stolene med trekk. så blir det hagemøbler i morgen om det er noe mer igjen!!

klem fra meg...

11 kommentarer:

Rosa sa...

Den knaggrekka var knallsøt, og lommetørkle likeså! Sjokoladefabrikk høyrest farleg godt ut!

Eg har slått frå meg den (utruleg nydelege, fine, skjønne, herlege) hagegruppa du skal sjå etter - fann ut at eg må infinne meg med å ikkje få alt med ein gong.(Men berre vent neste sommar!) Kva eg kjøpte istadenfor kan du sjå hos meg no - saman med ein liten sak til deg ;)

God kveld til deg!

LoneK sa...

Hei du er den heldige vinneren inn på bloggen min, sender du meg en e-post med din adresse slik at jeg kan sende deg din premie.

MEd vennlig hilsen fra LoneK

Lonek@loqal.no

Siv sa...

Takk for en kjempefin jentetur i dag. Ha en fin kveld og arbeidsdag i morgen:-)
Klem

Ann-Cathrin sa...

Hallo:) Jeg var der forrige uke, og ble som deg skuffa over green gate utvalget...men jeg kjøpte to røde kopper jeg da...bare for ikke å gå tomhendt;) Men jeg ville også ha blå!! Var også på sjokoladefabrikken, og pannekakehuset:) Vi satt på det bordet der de sitter å leser menyene. så her var det virkelig bilder å kjenne seg igjen i for meg;) Ha en flott kveld!

familiens Johnsens hverdag sa...

Så ut som dere har hatt en flott tur:) Synd du ikke fant de koppene da

Hvor skal du kjøpe hagemøbler? Drømmer om nytt jeg også.. men vi får se hva det blir til..

Ha en fin kveld og arbeidsdag imorra

lilla-lykke sa...

Et slikt tre er høyt på ønskelista her, synes de er utrolig stilige! Og som du sier, så holder de jo evig!

Elsker knaggrekken, utrolig stilig!

Kaos sa...

Den knaggen var kjempesøt!
Syns de romantiske stolene var penere til bordet, men det har du kasnkje allerede avgjort?

Oppussingfeil gjør alle avogtil.... gud vet jeg har også gjort det, hehe... men godt å ha noen til å fikse opp for seg ;)

Ha en god kveld :)

Kaos sa...

Jo.... nå fikk jeg enda mer lyst til å dra til Bærums verk!! Står på listen over ting vi skal gjøre i sommer...

Min verden sa...

Gratulerer med beslutningen. Det blir sikkert kjempefint med nye hagemøbler. Gleder meg til å se. Hanne

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Gud för en härlig tur, det är ju så vackert där!!

Liker heller inte rött noe spec så jag förstår att du inte kom hem med noe greengate då.......

Du har säkert fått den 100 gånger men du vet ju hur gla jag är i dig, & vet du det inte så vet du det NÅ ;)
Du har en award i min blogg♥

Goshhh jag hade gillat att vara på shopping med den fruen alltså *fniss

Klemmer & njut dagen

Huset i skogen sa...

Ååå, vi skulle egentlig på Bærums verk da vi var sørover nå, men så ville de andre til Oslo i stede! Ser jeg heller skulle ha vært på Verket ja! Så mye fint, spesielt den knaggrekka. Og Pannekakehuset der har de jo så mye godt:) Vel, vi skal sørover neste høst og da skal jeg iallefall ta turen dit!