onsdag 16. juli 2008

Bestevenner!



Her har vi guttaboyz, disse to kunne vært tvillinger da de er født på samme dag, bare 17t imellom!! Det er lillbror til høyre og sønnen til min gode venninne FrkFischers verden til venstre. Mamman hans har laget sin egen blogg nå etter å ha "snik" lest blogger en lang stund!! Blir nok mange fine og morsomme innlegg på den bloggen ja...

I dag har jeg vært hjemme fra jobb med lillebror som har halsbetennelse...igjen...ja!! Skal bli godt å få tatt mandlene nå!

ha en fin kveld... klem

6 kommentarer:

jorunnslilleverden sa...

Stakkar liten som er syk nå på sommeren da! Men da var det nok hyggelig med besøk av kameraten :0)

Rosa sa...

Huff, tenker det blir godt å kvitte seg med dei mandlane! Veslesyster her er òg mykje sjuk - stadige rundar med feber. Men enno er det vel tidleg å undersøke mandlane, sidan jenta ikkje har fyllt året..

Skjønne gutar! Det er kjekt å ha nokon nære, som er så nær i alder òg :)

Ha ein god kveld vidare!

Minime sa...

Så dere er ferdig med ferien. Vi har ennå ikke begynt på vår ferie. Jeg har to arbeidsdager igjen og så har vi 4 uker ferie. Det skal bli deilig. Håper vi får knallvær. Synd at sønnen din er så plaget med mandlene. Jeg er også det. Mora og faren min har sagt nå at de angrer på at de ikke fikk fjernet mandlene da jeg var liten. Hver gang jeg blir forkjøla så får jeg forferdelig vondt i halsen.

Fjordheim sa...

Ikke godt når de små er syke. God bedring til han.
Men kanskje godt å ha en dag heime så ikke oppstartuka ble alt for tøff.
Greit å få fjernet mandlene, det bruker å hjelpe det ja. Lykke til.
Ha en riktig god dag :)

❤ Sessan&Prinsessan ❤ sa...

Nä stackars lilla vännen som är sjuk igen:(
Vet du när det blir operation?

God bättring & miljoner kramar

Anna-Lena sa...

Ja usch, på sommaren ska man inte bahöva vara sjuk! Krya på sig riktigt fort! Söta buskillar! ;)