torsdag 5. juni 2008

Trist og glad, alt på en gang!!

Hei alle sammen, jeg er her... det er bare litt tøft om dagen, med mye som skjer og en fortsatt syk lillebror som ikke stopper med feber og hoste.. han har vært hos legen i dag, men ingen virus... skal visst bare pese på med astma medesiner.. akkurat som om det hjelper!!! Blir deppa av dette....

Ledningen til mobilen er borte så jeg får ikke vist bilder av den ferdige beiset plattingen... jeg synes det ble kjempefint, men gud hvor kjedelig det var å beise... *S*

I dag har storesøster vært på besøksdag på skolen hun skal begynne på til høsten.. det var masse forventninger og sommerfugler i magen.. det gikk kjempebra, det var mange barn og foreldre vi kjente fra før.. så da går alt litt lettere! Det som var litt kjedelig var at vi ikke fikk vite hvem som kom i samme klasse eller hvem de får som lærer, det er ikke fastsatt enda... 12 juni er det foreldremøte så vi får håpe de forteller det da...

Nå hyler lillebror her.. lei av å hoste hører jeg!! Kommer sterkere tilbake etter helgen jeg jenter, kos dere så masse!! klem

16 kommentarer:

Anka sa...

Usj Fru Fjeldhammer, masse, masse klemmer oversendes.
Håper virkelig formen på lillebror bedrer seg snart.

Sessan&Prinsessan sa...

Sender en miljon god bättrings kramar till lillebror &
dubbelt så många till dig♥
Blev litt bekymret nå må jag si, inga inlägg "lukter" slitom tid.... jag vet ju alt om det.

Klemmer i fleng

LiNda:) sa...

usj, masse god bedring til lillebror! ønsker deg en god helg!

Luftslottet sa...

Rikig god bedring til den lille!
Håper det gir seg snart.

Lena sa...

Husj, skal det aldri bli bra med lillemann???
Du får finne lednignen, for jeg vil se hvor flink du har vært! Og da mener jeg ikke at du skal ta bilde av midjemålet ditt, altså - men DU VERDEN å du raser ned! Så gøy! Med all isen jeg spiser om dagen, så går det vel andre veien på meg, tenker jeg... jaja, det er en stund til jeg på død og liv MÅ klemme meg inn i en bikini igjen!
Skal du være på min Pay-it-Forward eller??? ;o)

Drømmen om en eplehage sa...

Stakar liten da.... Og stakars mamma også!

Masse god bedring til gullet, skulle tro det ble lettere nå når det er sommer. Uff, føler med deg!

Klemmer fra meg til deg.

Min verden sa...

Nå er det lenge siden jeg var hos deg kan jeg se. Blir mye uteliv og lite inneliv. Kjedelig med lillebror da! Det er vondt når de har det ille, men det er forferdelig mye pollen akkurat nå. Spennende med 1. skoledag. Min skal opp i 7. trinn. Det er helt uvirkelig. Ja, ja. Gratulerer med beisingen. God helg. hanne

Sessan&Prinsessan sa...

Önskar dig en SKÖN dag i solen!!
Hoppas formen är bättre till lille gutt♥

KRAM

Hespe sa...

Forstår det er spennende dager for storesøster - er jo stas å skulle begynne i 1. klasse. Godt å kjenne noen av de andre også, det forstår jeg...

Ønsker deg en flott helg, og at lillegutt snart er i full vigør igjen.... :o)

Nyt sommeren og solen..!

Gode klemmer fra Hildegunn :o)

LoneK sa...

Uff, stakars liten. Mange god bedringsklemmer til lillebror.

Ha en fin helg.

Klæm

Evami sa...

STakkars Lillebror da:( Det er så fælt når de aldri blir bedre.... Men jeg krysser fingrene for at han blir bedre,og nå hjelper vel ikke varmen noe særlig heller....

Så stas til Storesøster å få vært på besøk på skolen:) Rart å ha fått så store barn vil jeg tro... En y og spennende hverdag for der begge to,(Og pappa`n og broren og)....

God bedringsklem til lillebror og en varm og god klem til deg som står midt oppi sykdommen.... Regner med at du er sliten,så får håpe du får litt tid for deg selv også:) Eva

Cathrine sa...

Uff da ikke kjekt når barna er syk nei. ønsker dere en god bedring.
God helg!!
Klem

Nina sa...

Hei. Det er som å høre meg selv for 2 år siden, den vinteren datteren min fikk astma. Vi slet som dere og ville ikke helt innse at hun hadde astma. Vi kom på ullevål og fikk en kjempebra lege som tok oss på alvor. Vi har aldri følt noe effekt av medisinen og det har føltes helt håpløst. Vi bruker cosylan på de verste nettene, bedre det enn at hun hoster til hun kaster opp. Vi har merket en bedring denne vinteren og det føles godt. Føler med det og det e rbare å sende meg mail hvis du vil "prate". God klem fra meg til dere.

Anna-Lena sa...

Usch då vännen! Jobbigt för lilleman! Stackars! Hoppas ni kan få hjälp, hoppas på bedring, hoppas på en skön helg till er iaf! Kram

Englestreker sa...

Hei og takk for besøket på min blogg..
Her var det kjempe mye fint..
Stakkars liten som er syk..pyton når de søte små er syke.. Lykke til.

Bodilhjemhobbyhage sa...

Ønsker deg en flott helg og håper lillebror kommer seg snart :0) !!!