onsdag 11. juni 2008

Her er en lite pakke til en kollega... på jobben har jeg ansvaret for gavekassen, å kjøpe inn gaver og pakker inn... lage kort osv...




Jeg sitter oppe enda og driver og pakker til storesøsters overnattningstur med barnehagen i morgen... en smule bekymret for ingenting tror jeg.. hun gleder seg, mens jeg synes de drar altfor langt bort!! Hvis det skjærere seg så tar det nesten 2 timer å reise for å hente henne... men selvsagt, hun kommer til å ha det kjempekjekt!!

I morgen kveld er det foreldremøte på skolen, jenta mi kom i klassen til mange kjente fra barnehagen og barselgruppe.. Hun gleder seg vilt nå!!

God natt alle sammen....

10 kommentarer:

Miriam sa...

Takker for gratulasjoner :) og når det gjelder dropseskene så håper jeg at jeg med dette kan være med å påvirke hele blogglandia til å telle dropsene sine :D Man kan bli rik på dropsesker av sånt hehe..

Så koselig pakke og kort forresten. Jeg har liksom ikke helt fått ånda over meg i den leia enda. Mine gavemottakere får som regel hilsenen verbalt :D Jeg må vel ta meg sammen å gjøre det ordentlig snart. Er jo så koselig med et fint hjemmelaget kort.
Iallfall.. Ha en fin dag i mårra du. Spennende med foreldremøte og treffe læreren som jenta di skal ha :) Klems Miriam

Siv sa...

Jeg skal passe godt på pia di:-)
Hunfår nok en kjempetopp tur.
Så ikke vær bekymret hønemor hihihi:-)
Kos deg på jobb imorgen.
Klem

Jorunn sa...

Søt pakke du har laget!
Det går helt sikkert bra med barnehagejenta di skal du se. Er det ikke ofte sånn at foreldrene uroer seg litt mye og ungene har det bare sååå kjekt! Det tror jeg..
Nattaklem

Hespe sa...

Du, så kjekt at hun kom i klasse med flere hun kjente da. Alltid litt "tryggere", og selvsagt mer gøy...:-)

Jeg har også ansvar for gavekassen her på jobb hos oss, og det er etterhvert blitt produsert en del kort til kollegene ja... Kortet du viste oss her var kjempesøtt...!

Ønsker deg enstrålende torsdag!

Klemmer:o)

Anna-Lena sa...

Så härligt att fått undan beisingen då! Vi skulle prova oss på grå som matchar huset... bla, bla... den sögs in som jag aldrig sett förr och trots otaliga strøk är det flammig och ful... Hm... blir nog att köpa en vanlig brun tänker jag... :) Ha en skön kväll (kul att ha dig tillbaka... ;)

Sessan&Prinsessan sa...

Tusen tack vännen för dina fina kommentarer, dom hjälper så absolut när man är helt utsliten av allt bråk.

Underbart paket & kort, heldiga de på jobben som har dig som är så kreativ till att styra pakker ;0)


KRAM♥ & jag skall snart komma tillbaka starkare

Evami sa...

Så lekker pakke:) Hadde blitt glad for en sånn pakke,som er ordna med sånn omtanke:)

Hadde vært nervøs jeg også,hvis de skulle så "langt" unna,men det går nok bra:)

Spennende å begynne på skolen og så kjekt å komme i klassen til mange hun kjenner. Gjør overgangen litt tryggere det:)

Håper lillebror er bedre:) Klem Eva

Rosa sa...

Det der er ei slik gåve som ein nesten ikkje treng å åpne - den er så lekker i seg sjølv.

Håpar det gjekk bra med jenta på overnatting - det gjer jo nesten alltid det. Men eg kjenner godt at hønemora i magen, som syns det heile er litt skummelt. Flott at ho får kjende rundt seg på skulen, det føles nok godt både for ho og mor :)

Oslojente i Bergen sa...

Hei!

Så hyggelig at du tenker på meg midt oppi alt ditt! følger med på bloggen din selv om jeg ikke har tid til å kommentere og legge ut nye innlegg hos meg selv.

Er ikke helt ferdig nei, skal holde foredraget mitt på tirsdag kl 13 så kl 14 er jeg forhåpentligvis en glad og fri jente!

Teksten min mangler fortsatt litt struktur og finpuss, så nå er det siste innspurt...

Lena sa...

Tullemamma!
RHar du hørt noe i løpet av natten??? Regner med at alt gikk strålende!
Men du, kos deg nå masse på ferie - nyt late dager og umulige unger, eplete og masete tyrkere! Dere får ha en strålendes tur!
...og jeg regner med at det blir referat når du kommer hjem med masse fine bilder! (Mobilblogging fra Tyrkia tror jeg ikke funker...)
Klem - og hils resten av gjengen!