fredag 13. juni 2008

Fredag den 13...


(Bilde er hentet HER)
Lurer på om det er noen som baker en slik en til meg i dag!??? Den var jo bare lekker, tror det blir en slik en på snuppas neste bursdag!!
I dag er det jeg som feirer år.. på selveste fredag den 13!!! Jeg er også født på fredag den 13, så jeg vet ikke om det er en ulykkesdag for meg eller om det er lykkens dag! Hvis du spør min mor så har hun blanda følselser om det... da jeg er født 2,5 mnd for tidlig!!
I dag har jeg et stramt program... må vaske huset, rydde til gjestene kommer... pakke kofforter til i morgen for da reiser vi på ferie som sagt... jeg må ut å shoppe litt klær, for jeg har lite sommertøy!! Jeg rekker det jeg rekker.... tenkte jeg skulle rappe oppskriften til eplemor på den nydelige marengskaka på siden hennes, men får se om det blir hjemmebakt eller kjøpe kake til gjestene her i dag!!
Ha en flott dag alle sammen!!

19 kommentarer:

alvens kreative hjørne sa...

Gratulere med dagen :-) veldig fin blogg du har! titter nok innom her igjen :-) Kos deg på dagen din :-) fredag den 13 kan være lykkedag også :-)

Hespe sa...

Næmmen - gratulerer så mye med dagen!!!! Måtte du få en herlig dag, og håper noen overrrasker deg med kake... :o)

Og duuu - de sa på radioen i dag tidlig at forskning viser ingen flere ulykker på fredag den 13. , så slapp bare av...

Go' ferie - nyt livet i fulle drag!!!!

Ferieklem fra Hildegunn :o)

Miriam sa...

Gratulerer så mye med dagen :) Og god tur. Håper alle holder seg friske og raske.
Klems Miriam

Huset på toppen sa...

Gratulerer med dagen, håper du får en fin dag innimellom alle dagens gjøremål!! Tenkte ikke på at det var fredag den 13 før jeg så det her!!
Ser over at Hildegunn har beroende ord for dagen!!

Nyt dagen, ha en fin og koselig ferie
Klem:-)

Sessan&Prinsessan sa...

STORT grattis på födelsedagen snuppa!!
& så kom feripengene också, jammen får du nok en fantastisk dag❤

Miljoner kramar & trevlig helg
(även om det regnar)

Gamlå sa...

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil jeg " Grautulere ".

Hipp hipp HURRA, HURRA, HURRA..
klem fra Gamlå

Anka sa...

Gratulerer med dagen.
Og god tur i morgen.

Cathrine sa...

Drar på ferie du nå da,bare 14 dager til jeg og familen drar også. den kaka var bare rå lekker,men jeg har som sagt ingen prinsesse å ordne den til..Men har jo to prinser da.Gratulerer så mye med dagen,har faktisk ikke lagt merke til at det er fredag den 13 i dag,men ble ops på det nå.har gått bra så langt. Kos deg masse på ferie og med feiringen i dag.
Klem cathrine

Lena sa...

Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere. Alle i ring omkring deg vi står og se når vi vil marsjere. Bukke, nikke, neie - snu oss i ring - danse for deg med hopp og sprett og spring.... Ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så hva vil du mere??? GRATULERE!!!!!!!

;o) Hipp, hipp!

Nina sa...

Gratulerer så mye med dagen håper du har hatt en fin dag og får en fin kveld. Jeg har også bursdag den 13 (mars) så det er mitt favoritt tall. Ønsker deg en fin helg også, god klem!

Anna Lisa sa...

Faktisk har eg bakt ei akkurat likedan kake til største jenta for 10 år sidan:)
Artig!!
Då brukte eg swissrullar som tårn og iskjeksformar oppå....så smurte eg inn allt i rosa og brukte slik strøssel...Ja den ligner faktisk:)
Den blei veldig godt tatt imot og var populær ja:)
Lykke til med baking. Det er alltid koselig å lage til selskap for barna. Eg må utsette feiringa for mine to jenter som har bursdag søndag og mandag...pga eg venter baby kva tid som helst.... Men selskap skal det bli når eg kjem heim att med lille nurket:)
Ha en hyggelig aften og ein god helg!!
Klem

Anna Lisa sa...

....og du...eg glemte å sei...GRATULERER MED DAGEN!!!
Sorry....

home 4us sa...

Gratulere så mye med dagen:)
Kos deg riktig mye og ha en fin tur.
Klem:)

Hildegunn sa...

ÅÅÅ, den kaken så aldeles nydelig ut ! ha en flott helg du og.
Gratulerer så veldig mye med dagen da, du skulle fått noen roser av meg.

mali-mo sa...

Gratulerer med dagen...såvidt litt forsein nå ser jeg på klokken. Håper du fikk en flott kake, selv om det kanskje ikke ble akkurat den på bildet hehe, skal vel noe til ;)

Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg. Syns du må mase litt på bestefaren jeg, så kan jeg få inspirasjon av å se deg innrede lekestue til dine :) Ha en fin helg!

mali-mo sa...

Og god ferietur!!!!

Anna-Lena sa...

Åh, gratulerar med gårdagen! Hoppas du blev ordentligt firad med den kaken och massa pakker! :) Missade jag att kolla din blogg igår?.. Det var dåligt gjort! Hm... :) Ha en skön helg! Kram

Luftslottet sa...

Hurra for deg som fylte år igår:)
Kom ikke inn igår, så her kommer en GRATULERER MED OVERSTÅTT TIL DEG FRA MEG:) Og idag kunngjør jeg vinner`ne
Ha en fin dag som 34 åring:)

Evami sa...

Gratulerer med gårsdagen:) Håper du hadde en fantastisk dag:) Og kaka ble helt sikkert go uansett om den er hjemmebakt eller kjøpt:) Men den Borg-kaka var bare lekker:)

Og riktig god ferie,må den nytes og krysser fingrene for at alle holder seg friske og raske:)
Nyt ferien,og det passer jo perfekt å dra nå,når været ikke er fullt så bra:) Ferieklem fra Eva