lørdag 14. juni 2008

Det ble...



Det ble En fortreffelig kake bakt etter eplemor sin oppskrift... men jeg byttet ut bringebæren med jordbær!!



Det ble presanger....



ala dette.....



og dette....



og denne!!

Av min mann og mine barn, fikk jeg shoppe klær... og det gjorde jeg for 4 store lapper...deilig!!! Kamra får det bli hvis det er noe mer igjen etter ferien!! *LOL*

Takker og bukker for alle de hyggelige kommentarene i går... jeg koset meg masse på bursdagen min, selv om det var en stressende dag... gjesten fikk hjemmelaget kake, men maten den var fra pizzarian på hjørnet...*S*

Vi pakket kofforter og div. i går, i dag har vi vært å shoppet det siste, en liten trille til lillebror og en tur på apoteket, der jeg følte jeg handlet hele sjappa!! Nå er det pakket boller og kjeks, aktivitetsbøker, biler osv. til flyturen....! Her kommer pakkeselene, skal ikke tro at det finnes ting å få kjøpt i tyrkia!! *LOL*

Kos dere alle sammen, så snakkes vi om 14 dager!! (og dere innbruddstyver, bare glem det... det bor noen her mens vi er borte..hehe!!)

xxx

10 kommentarer:

Gamlå sa...

God tur, det hørers ut som du har hele kontrollen. :)
klem fra Gamlå

Lena sa...

Hah, jeg synes jeg ser deg! Forøvrig så jeg deg ikke når jeg bleste rundt på shoppingrunden min idag? Mulig at du var litt tidligere ute enn meg, da...
Håper dere kommer til å kose dere maks på tur...

Anna-Lena sa...

Ser såååå god ut! :) God tur... och jag har en utmaning till dig på min blogg om du har lust

Sessan&Prinsessan sa...

Å vad mycket fint du fick♡
Njut syden, det må vara gott att reisa ifra detta kyliga vädret *brrr* 8 grader bara nå i kväll.

Gläder mig till du är tillbaka

Klem

micano sa...

Kjempefine gaver!
Ha en deilig ferie!!!

Solstad sa...

Gratulerer med overstått !...så flotte gaver du fikk ...og shopping for 4 store lapper *drøm*;)) heldig du !!
God tur! kos dere !!
Klem

Fjordheim sa...

Dere har vel alt reist.
Håper dere hadde en flott ferie. Gratulerer med dagen du hadde den 13 juni.
Du fikk mye fint. Greit å få penger å kunne kjøpe de klærne en trenger.
Håper dere virkelig har fått slappet av, kost dere og samlet krefter til hverdagens mas og mange ganger kav.
Ha det riktig godt ;)

Anka sa...

Kjempeflotte gaver, fikk lyst på litt av hvert der.
God tur i morgen, kos dere masse på ferie.

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Åhh så masse fint du fikk!!! Gratulerer med overstått :0)
Den kaken under har jeg laget for noen år siden;) Med halve rullekaker dekket med krem og is-kjeks som tårn, godt mottatt !

Ha en flott ferie under solen ;0)

Livy sa...

Ønsker deg en riktig god tur!!