onsdag 21. mai 2008

Vårslipp!

Her har dere noen bilder fra utflukten våres på søndag...


Lillebror står så pent og søtt og ser på de små kyllingene...


Her har jeg en av de i hånden slik at de kunne får klappe en.. (det var lov)
Lillebror ville ha den med hjem, så ja når jeg la den tilbake igjen i buret så var han veldig lei seg ja!!


Her er purka, hun som fåtte 12 små for ikke så leng siden...


Her er to av de tolv små søte grisungen... (de er sikkert omplassert eller noe de restrerende 10 for det hadde ikke vært plass til alle tolv her, plassen på denne besøksgården er ikke stor nok til det.)


Her ser dere væren... har ikke fått kommet seg ut enda!

3 kommentarer:

Drømmen om en eplehage sa...

Det er flott med slike plasser hvor en kan se på dyrene. Dagens by barn tror jo gjerne at melken kommer i fra kartonger og at kylling er ferdiggrillet. Det er jo for så vidt sant, men det var litt før det da...

Ser ut som dere koste dere i alle fall!

Ha en god kveld :)

Anka sa...

Å det så herlig ut, minsten her hadde garantert digget å få være med på noe sånt.
Men jeg tror ikke det er sånt her vi bor, har ikke hørt noen nevne noe.
Må sjekke opp.

Drømmen om en eplehage sa...

Du, skal vi inngå en avtale?

Hvis du maler i helga skal jeg gjøre det også *glis*

Har noen overmodne prosjekt jeg ikke kan utsette stort lenger nemlig, men trenger ett godt gammeldags rævaspark...