fredag 30. mai 2008

Utfordringer og tagget...

Jeg har blitt utfordret av Chatrine29 om å svare på 6 spm.
Og her kommer det:

Hva gjordet jeg for 10 år siden?

-Gikk 2 året på Hamar Lærerhøyskole.

5 ting jeg har på huskelisten min i dag?

-Ringe den nye barnehagen til lillebror,
-gå på posten,
-shoppe med venninner,
-male skjenk,
-tenke posetivt....

Snacks jeg liker?

-Sjokolade, sjokolade, sjokolade...

Ting jeg vil gjøre som milliarder?

Jobbet 50% istede for 100% Noe jeg ikke har råd til på en lang lang stund....

Steder jeg har bodd?

-Hamar
-Skullerud
-Lørenskog

Så er det over til litt mere spennende saker nemmelig de 6 personene jeg vil vite mere om:

-Sessan och Prinsessan
-Butterfly
-Blått er flott
-Den gamle stil
-Lykken ved havet
-Lille Ann`s drømmeverden

Også har jeg blitt Tagget av EVA`S LILLE VERDEN :

Plukk opp den nærmeste boka du finner....

-Åpn den på side 123..
-Finn den 5 setningen..
-Skriv opp de tre neste setningene...
-Tag 5 stk. og fortell dem hvem som tagget deg...

Den nærmeste boka jeg fant er den jeg har prøvd å lese de siste 2 årene, siden minsten kom... Frelseren av Jo Nesbø

"Skutt ned i full offentlighet midt på dagen," sa Skarre. "Det er bare en bransje som driver med sånt. Dette er en proft utført henrettelse til skrekk og advarsel for andre som ikke gjør opp narkogjelda."

Jeg tagger:
Bo med barn
Drømmen om en eplehage
Luftslottet
Hvitlinje
Mali-Mo

Lykke til, og han en flott helg!!

5 kommentarer:

Sessan&Prinsessan sa...

Ho ho denna tar jag tvert i morgon ;0)
I kväll är det rose vin & soft kväll !!!!

Morsom läsning detta!

Kramisar i massor till fruen

Hespe sa...

Så lærte jeg noe nytt om deg i dag .. :o)

Åh, så deilig med helg, sol og deilige temperaturer.... Yess, slike dager og kvelder vil vi ha mange av i tiden som kommer...

Ønsker deg en strålende helg!!!

Goklem :o)

Nina sa...

Så morsomt! Jeg liker godt krystallserviset du har kjøpt, har lyst på det selv. Det gjør seg ute i hagen:0)
Jeg tenker jeg kanskje skal ta inn noen kartell ting, har selv lampe og stol derfra. Jeg skal ringe leverandøren på mandag så får jeg se. God helg!!!

Luftslottet sa...

Hei på du:)
Artig lesning, og taggingen skal jeg ta:)
Her går det i forkjølelse, planting, rydding og container-kast;)
Ha en deilig helg
klem fra meg

Anna-Lena sa...

Sånt här är så kul att läsa om! Man lär känna nya sidor!.. ;) Kan jag sno dem?.. ;)